XIII Targi eHandlu Relacja

8 listopada w Warszawie odbyła się trzynasta edycja Targów eHandlu. EXPO XXI ugościło największy event branży e-commerce w Polsce.

 

Swoją ofertę zaprezentowało blisko 140 wystawców. Różnorodność pod tym względem była ogromna - od firm kurierskich i logistycznych, przez oferujące rozwiązania SaaS, systemy CRM i ERP, płatności online, po agencje marketingowe.

 

Na zwiedzających czekały dzisiaj aż 22 fachowe prelekcje, które odbywały się na równolegle na 3 scenach. Mogliśmy dzisiaj posłuchać m.in o tym jak poradzić sobie z przeciążonym serwerem podczas Black Friday, dowiedzieć się czym są notyfikacje web push, czy też zaznajomić się z nowinkami w płatnościach mobilnych. Warto także wspomnieć o odbywającej się w trakcie Targów Gali Zaufanych Ceneo.pl, podczas której nagrodzono najbardziej wyróżniające się firmy z branży e-handlu.

 

Jak zapewniają organizatorzy, nagrania z prelekcji będą stopniowo pojawiać się na oficjalnym fanpage’u Targów eHandlu. Jeżeli nie mieliście możliwości uczestniczenia w prelekcji, zachęcamy do bacznego śledzenia ich Facebooka.

 

-       Trzynasta edycja naszego wydarzenia okazała się ogromnym sukcesem. Zanotowaliśmy rekord frekwencji - odwiedziło nas ponad 5000 osób! Spotkaliśmy się z wieloma pozytywnymi opiniami na temat eventu co nas bardzo cieszy i sprawia, że jesteśmy jeszcze bardziej zmotywowani, żeby tworzyć ten projekt dalej! Mogę zdradzić, że następna edycja odbędzie się już w kwietniu 2018 roku w Krakowie, szczegóły ujawnimy już wkrótce. - mówi Roman Turaj, organizator Targów eHandlu

 

 

Jak udało nam się dowiedzieć, już na przełomie listopada i grudnia rusza otwarta sprzedaż stoisk na to kwietniowe wydarzenie - jeżeli chcesz wypromować swoje usługi w e-commerce - to jest dla Ciebie świetna okazja.

 

Jeżeli nie słyszeliście jeszcze o Targach eHandlu, zapraszamy do zapoznania się z projektem na stronie:

https://targiehandlu.pl/

 

Poniżej zamieszczamy kilka zdjęć ze środowego eventu.


IT Future Expo 2017 już za nami!

Relacja - V edycja IT Future Expo

FutureExpo2017 targi541 mm19 i 20 września Warszawa skupiła całe IT w jednym miejscu! Jak co roku, na Stadionie PGE Narodowym odbyło się największe spotkanie B2B, poświęcone trendom oraz nowym nurtom informatyczno-technologicznym. Targi odwiedziło liczne grono specjalistów i ekspertów z szeroko pojętej branży IT. Wyselekcjonowane grono liderów IT oraz istotnych gości branżowych, przyczyniło się do stworzenia idealnej atmosfery networkingowej oraz wymiany merytorycznej i trudno dostępnej wiedzy. Podczas tegorocznej edycji pojawili się także uczestnicy z zagranicy, którzy aktywnie uczestniczyli w wydarzeniu. To pokazuje, że IT Future Expo staje się imprezą międzynarodową, co raz bardziej rozpoznawalną i cenioną również na rynkach zagranicznych.

Otwarciem targów była prestiżowa Gala IT Future Awards, będąca zwieńczeniem corocznej rywalizacji firm technologicznych. Podczas wydarzenia zostali wyłonieni Liderzy IT 2017 spośród 16 kategorii konkursowych. W tym roku, po raz pierwszy wyłoniliśmy również najlepsze rozwiązanie IT według Internautów J

Miło nam przedstawić Liderów Konkursu w roku 2017:

  • 9LivesData z produktem NEC HYDRASTOR w kategorii Backup&Storage Leader
  • Querona w kategorii BI Trends
  • Astrafox z produktem AMODIT w kategorii BPM Leader
  • Oktawave z platformą chmury obliczeniowej typu laaS w kategorii Cloud Computing
  • nanoVo z komputerami All-in-One w kategorii Computer & Equipment Technology
  • CORNING z produktem EDGE8 w kategorii Data Center Leader
  • LEGAL GEEK z produktem Dokrates – kreator umów i regulaminów w kategorii

E-commerce Innovation

  • Soneta z produktem enova 365 w kategorii ERP Trends
  • Slimstock z produktem Slim4 w kategorii Industry Dedicated IT Solutions
  • APC Schneider Electric z produktem APC Smart-UPS SRT 2200VA RM 230V Network Card w kategorii Infastructure Innovation
  • Sage z produktem Sage 50c w kategorii Innowacja Roku 2017
  • SOPHOS z zsynchronizowaną ochroną w kategorii IT Security
  • Curvature z produktem NetSure w kategorii IT Services Leader
  • Croo z produktem SMART CLM CROO w kategorii Mobile Trends
  • R&M z produktem R&MinteliPhy w kategorii Network
  • Canon z produktem Canon Output Management w kategorii Workflow Management
  • Edokumenty z produktem Ready w kategorii najlepsze rozwiązanie IT według Internautów

Podczas Gali, jak co roku odbyła się debata ekspertów branżowych w zakresie bezpieczeństwa. Tematem przewodnim debaty było: „Cyberbezpieczeństwo wyzwaniem XXI wieku”. Debatę poprowadził Pan Michał Kurek z KPMG. W dyskusji również wzięli udział: Pan Przemysław Jabłoński z firmy Canon, Pan Tomasz Omelaniuk z firmy HP, Pan Sebastian Zamora z firmy Sophos i Pan Piotr Ciski z Sage. Nie zabrakło również Pana Tomasza Prusinowskiego z GRAAL i Pana Grzegorza Długajczyka z ING. Podczas polemiki mówców, zostały poruszone najważniejsze obecnie zagrożenia dla bezpieczeństwo urządzeń (IoT) oraz data mining. Po wnikliwej dyskusji odbył się bankiet, w trakcie którego Goście mieli czas na zacieśnienie relacji biznesowych i chwilę relaksu.

Wieczór został wzbogacony o część artystyczną i występ wokalistki. Patrycja Malinowska oczarowała publiczność.

Podczas samych targów, mieliśmy szansę poznać zarówno firmy polskie, jak i zagraniczne. Uczestnicy mogli zdobyć cenne informacje m.in. z zakresu bezpieczeństwa, BIG Data czy złożonych procesów biznesowych. Eksperci chętnie dzielili się swoimi doświadczeniami oraz nowymi technologiami. Przedstawiali ciekawe use case’y, które sprawiły, że nie zabrakło dużego zainteresowania ze strony Zwiedzających i Słuchaczy.

Poszukiwacze Talentów, nowoczesne technologie, drukarki 3D, wirtualna rzeczywistość, strefa dronów, IT Law Point, Punkt Dotacji Unijnych – to wszystko czekało na uczestników wydarzenia!

Gościem Specjalnym i prelegentem był Łukasz Jakóbiak, który zainspirował Uczestników do działania i dalszego kreowania swoich pomysłów. Nie zabrakło również strefy Kariery w IT, gdzie sporą atrakcją okazała się Foto Budka, w której całkiem za darmo można było wykonać profesjonalne zdjęcie do CV.

Wydarzenie odbyło się pod Patronatem Honorowym Marszałka Województwa Mazowieckiego, oraz Krajowej Izby Gospodarczej.

Sponsorem Strategicznym targów była firma Canon, która przygotowała zjawiskowe stoisko wystawiennicze oraz była gospodarzem warsztatów dotyczących bezpieczeństwa.

Podczas targów, jak co roku odbył się IT Future Congress, który pełnił istotną rolę pod względem merytorycznym. Słuchacze mogli wysłuchać ciekawych wystąpień. Nie zabrakło prelekcji z zakresu bezpieczeństwa IT, data center, mobile, BPM, czy Workflow. Pan Grzegorz Długajczyk z ING przykuł uwagę słuchaczy prelekcją o Wyzwaniach i dobrych praktykach zarządzania ryzykiem technologicznym dla obszaru cyberzagrożeń. Pan Sebastian Zamora z firmy Sophos opowiedział o bezpieczeństwie 2.0 i synchronizacji narzędzi bezpieczeństwa. Podczas Targów miała miejsce również debata firmy Canon, podczas której mówcy poruszyli kwestie, dotyczące zagrożeń w obszarze firmowych urządzeń drukujących oraz jak zminimalizować ryzyka z tym związane. Podczas kongresu nie zabrakło też prelekcji Pana Macieja Jeruzala z BGK, który opowiedział o tym, jak istotny wpływ na organizację ma automatyzacja procesów biznesowych.

Wielostronne spektrum zagadnień poruszonych podczas kongresu, przyciągnęło bardzo liczne grono odpowiednio stargetowanych uczestników. Jednocześnie każdy słuchacz odnalazł w programie interesujące tematy wystąpień.

Podczas tegorocznej edycji Organizatorzy przygotowali kilka nowych atrakcji dla uczestników. Nie zabrakło u nas IT Law Point, gdzie Doradcy z kancelarii Szostek_Bar i Partnerzy udzielali porad prawnych w zakresie prawa IT.

Kluczowym punktem był również punkt Dotacji UE dla IT, gdzie można było zasięgnąć porad w zakresie uzyskania wsparcia finansowego na rozwój działalności i oprogramowania w branży IT. Firma Grant Thorton stanęła na wysokości zadania!

Największą atrakcją była strefa dronów. Każdy z uczestników mógł zobaczyć te bezzałogowe statki oraz uzyskać informacje na temat ich użytkowania. Specjaliści z DRONPORT chętnie udzielali wyczerpujących odpowiedzi na zadawane pytania.

Nie zabrakło również strefy relaksu, którą w tym roku zorganizowała firma For Good Health.

Na targi przybyło szerokie grono Dyrektorów IT, Specjalistów IT, Reprezentantów firm, a także Członków Zarządu! Wśród uczestników znaleźli się reprezentanci z wielu branż:

  • Administracji Publicznej
  • Energii & Surowców
  • Finansów
  • FMCG & Retail
  • Motoryzacji
  • Nauki i Edukacji
  • Przemysłu i Produkcji
  • Telekomunikacji
  • Transportu

Taki dobór grupy docelowej sprawił, iż łatwiej było nawiązywać relacje biznesowe Wystawcom, których wypowiedzi możemy zweryfikować w dalszej części.

  • Bardzo cieszymy się jak rozwija się to wydarzenie. Te kontakty, które nawiązujemy są zawsze na tyle dobre, że chętnie wracamy.
    APC

 

  • Mieliśmy zaszczyt po raz pierwszy brać udział w targach IT Future Expo. Targi były dobrą okazją do pozyskania nowych kontaktów biznesowych zarówno z innymi dostawcami, jak i uczestnikami. Cieszymy się, że mogliśmy brać udział w tym wydarzeniu.
    Curvature

  • Sporo ludzi, sporo bardzo ciekawych wystawców.
    Grey Wizard

  • Na targach nawiązaliśmy sporo kontaktów, rozmowy były bardzo owocne.
    Macrologic

  • Były bardzo rzeczowe pytania, rzeczowa rozmowa z informatykami, z osobami z działu sprzedaży, na których nam najbardziej zależy.
    Bs4

  • Mieliśmy zaszczyt po raz pierwszy brać udział w targach IT Future Expo. Targi były dobrą okazją do pozyskania nowych kontaktów biznesowych zarówno z innymi dostawcami, jak i uczestnikami. Cieszymy się, że mogliśmy brać udział w tym wydarzeniu.
    Curvature

 

  • Chciałbym podziękować organizatorom za wspaniałą pracę, którą wykonali organizując całe wydarzenie. Należy tylko wierzyć, że kolejne konferencje będą również obfitowały w podobną mnogość odwiedzających i wystawców, a poziom merytoryczny zostanie utrzymany! Do zobaczenia w czasie kolejnej edycji!
    Corning

 

  • The feedback is only positive: great organization, everything was clear from the very beginning, quick responses, great guidance and support! And from the business side: great meeting with customers and a lot of networking opportunities J So, the highest ranking.
    Sophos
    • Na targach IT Future Expo mieliśmy przyjemność gościć wiele zainteresowanych naszym stoiskiem osób, rozmawiać o technologiach wielowirnikowców i poznać wielu wielbicieli tych maszyn. Tematykę dronów poruszyliśmy również na naszym wykładzie, opowiadając o ich wykorzystaniu przy projektowaniu architektonicznym i w geodezji, który cieszył się równie dużym zainteresowaniem. Dziękujemy organizatorom,
      Zespół DRONPORT

 

W imieniu Organizatora - Wszystkim Wystawcom, Liderom IT życzymy samych sukcesów w dalszej pracy i doskonaleniu swoich rozwiązań, a Sponsorom i Patronom Medialnym dziękujemy za wsparcie imprezy! Dziękujemy za przybycie oraz aktywne uczestnictwo wszystkim Zwiedzającym i Słuchaczom. Zapraszamy już za rok!

 

 

 

XIII Targi eHandlu nadciągają

 

eHANDEL-fot-Joanna-Nowicka-10052017-NET-282E-commerce to obecnie jeden z najszybciej rozwijających się obszarów gospodarki na świecie. Obecnie wartość tego rynku w Polsce wynosi 35,5 mld zł - według przewidywań ekspertów w 2020 roku ma to już być 63 mld zł. Tak szybki wzrost generuje ogromne zapotrzebowanie na innowacje, które są aktualnie nieodłączną częścią branży. Co za tym idzie? Niemalże nieograniczone pole do działania dla młodych, dobrze prosperujących firm, których nieszablonowe rozwiązania są bardzo chętnie wdrażane przez e-biznesy na polskim rynku.

 

Już 8 listopada 2017 w Warszawie odbędą się XIII Targi eHandlu - największy event branży e-commerce w Polsce. Hala EXPO XXI ugości ponad 4000 osób prężnie rozwijających swoje biznesy online.

 

Na imprezie pojawi się blisko 140 wystawców. Zakres ich usług jest bardzo szeroki - od firm kurierskich i logistycznych, przez oferujące rozwiązania SaaS, systemy CRM i ERP, płatności online, po agencje interaktywne.

 

Nie zabraknie także okazji do poszerzenia swojej wiedzy. W ciągu 7 godzin trwania eventu, na 3 scenach, odbędą się aż 24 prelekcje prowadzone przez ekspertów, którzy rozjaśnią nawet najbardziej złożone zagadnienia w tematyce e-commerce. Szczegółowa agenda wydarzenia dostępna tutaj: https://targiehandlu.pl/#agenda

 

-       Targi eHandlu to świetna okazja do nawiązania nowych relacji biznesowych. Ze statystyk, jakie prowadziliśmy podczas ostatniej edycji, wynika że 30% naszych zwiedzających to właściciele firm e-commerce, a 42% to managerowie bądź CEO e-biznesów. Aby zmniejszyć do minimum dystans pomiędzy zwiedzającym a wystawcą, zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie targów w formule “open space” - tradycyjne zabudowane boxy, zastąpiliśmy otwartymi stoiskami - tak,aby wystawca mógł “wyjść” do klienta. Na chwilę relaksu, czy też rozmowę z potencjalnym klientem, będziecie mogli sobie pozwolić w strefie networkingu - wygodne pufy czy leżaki, a do tego smaczna kawa znacznie umilą ten czas. Chcesz rozwinąć skrzydła w e-biznesie? Zapraszamy na EXPO XXI już 8 listopada! - mówi Roman Turaj, organizator Targów eHandlu.

 

Swoją obecność na targach potwierdziły już takie firmy jak PayU, Ceneo, Atman, Exponea czy Unified Factory.

 

Co warte podkreślenia, wejście na targi jest całkowicie darmowe - wejściówkę możecie pobrać tutaj:

https://targiehandlu.pl/#register


 

 

 

 

 

mPay i Mastercard podwajają pulę 100 tys. biletów za 1 zł

Aplikacja mPayPula biletów za złotówkę, z których mogą korzystać użytkownicy aplikacji mobilnej mPay powiększyła się o dodatkowe 100 tys. Uruchomiona na początku października akcja promocyjna obowiązuje we wszystkich miastach, w których mPay udostępnia płatności za bilety komunikacji miejskiej. Warunkiem udziału jest dokonywanie płatności przy użyciu karty zarejestrowanej w portfelu cyfrowym Masterpass.

 

„Bilet za 1 zł z Masterpass od mPay” to akcja mająca na celu propagowanie mobilnego stylu życia oraz zachęcanie do korzystania z nowoczesnych, bezgotówkowych rozwiązań płatniczych. Inicjatywa spotkała się z ogromnym zainteresowaniem i pozytywnym odbiorem wśród pasażerów. Dlatego pierwotnie udostępniona pula 100 tys. biletów została podwojona. Największą popularnością tańsze przejazdy cieszą się w dużych ośrodkach miejskich, takich jak Warszawa, Kraków i Łódź, gdzie korzystanie ze środków komunikacji jest na stałe wpisane w codzienne życie mieszkańców. Poza możliwością oszczędzania na biletach aplikacja pozwala im całkowicie zapomnieć o szukaniu kiosków i biletomatów czy dokonywaniu zakupu u kierowcy.

 

- Trwająca obecnie akcja jest dowodem na to, że w życiu codziennym Polacy coraz chętniej sięgają po nowoczesne formy płatności. Wielu naszych użytkowników przekonało się, że korzystanie ze zintegrowanego z aplikacją cyfrowego portfela na karty płatnicze daje efekt w postaci znacznie większej wygody - mówi Maciej Orzechowski, prezes zarządu mPay SA. - Kupowanie biletów Masterpassem jest równie proste, jak przy użyciu elektronicznej portmonetki mPay, ale całkowicie eliminuje konieczność pamiętania o jej regularnym zasilaniu - dodaje Orzechowski.

 

Jak kupować bilety za złotówkę?

 

Wystarczy uruchomić mPay w komórce, a następnie wybrać miasto i potrzebny bilet. W kolejnym kroku należy wybrać jedną z dostępnych metod płatności kartą, np. mPay Wallet Masterpass, gdzie do sfinalizowania zakupu wystarczy wpisanie kodu PIN. Innym sposobem jest skorzystanie z opcji Masterpass portfel elektroniczny i dokonanie płatności za pomocą dowolnego portfela działającego w ramach Masterpass.

 

Jak podłączyć kartę płatniczą?

 

W promocji mogą uczestniczyć posiadacze kart z logo różnych banków i organizacji płatniczych. Aby móc płacić nimi za bilety, należy być użytkownikiem dowolnego portfela dostępnego w Masterpass. Rejestracji można dokonać m.in z poziomu aplikacji mPay w telefonie. W tym celu wystarczy wejść do zakładki „Karty płatnicze”, wybrać opcję „Dodaj kartę” i wypełnić formularz potrzebnymi danymi.

 

Ze względów bezpieczeństwa w aplikacji można płacić tylko kartami zweryfikowanymi. Dlatego po dodaniu karty należy zalogować się do swojego banku i sprawdzić losową kwotę z przedziału od 1 do 5 zł, jaką karta została obciążona. Po wprowadzeniu kwoty w aplikacji karta staje się w pełni aktywna, a jej właściciel może korzystać z promocji. Obciążenie karty jest tymczasowe, co oznacza, że po zakończeniu procesu weryfikacji środki zostają automatycznie zwrócone.

 

Z tańszych przejazdów można korzystać wielokrotnie we wszystkich miastach, w których mPay udostępnia płatności za bilety komunikacji miejskiej. Promocja będzie trwała do wyczerpania dodatkowej puli 100 tys. biletów, nie dłużej jednak niż do końca roku. Pełny regulamin promocji jest dostępny na stronie www.mpay.pl.

 

***

 

mPay zadebiutował na rynku w 2003 r. i jest najdłużej działającym w Polsce systemem płatności przez telefon komórkowy. Aplikacji mPay umożliwia m.in. kupowanie biletów komunikacji miejskiej, regulowanie należności za parkowanie czy zasilanie telefonicznych kont prepaid za pomocą smartfona lub tabletu.

 

Od roku 2007 mPay SA jest koncesjonowanym agentem rozliczeniowym, uprawnionym do procesowania transakcji realizowanych za pomocą urządzeń mobilnych. Firma posiada też zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na świadczenie usług w charakterze krajowej instytucji płatniczej. Inwestorem strategicznym mPay S.A. od 2013 r. jest Grupa "LEW" S.A. Więcej informacji: www.mpay.pl.

 

Masterpass to usługa Mastercard pozwalająca klientowi zarejestrować karty płatnicze w cyfrowym portfelu dostępnym pod marką wydawcy, np. w mPay Wallet. Wybierając metodę płatności Masterpass, użytkownik nie musi każdorazowo wpisywać danych karty płatniczej, a jedynie wybrać dowolną z kart zapisanych w portfelu. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych zabezpieczeń dane kart płatniczych zapisanych w Masterpass są w pełni bezpieczne. Nie są one też udostępniane sprzedawcom. Tej metody płatności można używać w sklepach internetowych i aplikacjach mobilnych na całym świecie, tam gdzie widoczne jest logo Masterpass. Więcej informacji: www.masterpass.pl.

 

 

Kontakt dla mediów:

 

Łukasz Bardyszewski

telefon: 605 530 455

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.


Ekspert Macrologic: Firma to żywy organizm, w której przebiegające procesy nieustannie ewoluują

Każdego dnia w organizacjach realizowane są procesy, które przebiegają zarówno w ramach jednego działu, jak i horyzontalnie przez całe przedsiębiorstwo. Ze względu na uwarunkowania wewnętrzne i zewnętrzne naturalną rzeczą w funkcjonowaniu organizacji jest nieustanna zmiana tych procesów. Dlatego zdaniem eksperta Macrologic warto je monitorować, a na podstawie ich dogłębnej analizy usprawniać i upraszczać. A to w konsekwencji przekłada się na konkurencyjność organizacji oraz zadowolenie klientów.

 

– Firma to żywy organizm, na który stale oddziałują różnego rodzaju siły – wewnętrzne i zewnętrzne – popychając ją do ciągłych zmian – mówi w artykule na portalu Organizacjahoryzontalna.pl, Anna Andraszek, dyrektor ds. jakości i rozwoju kadr w Macrologic SA.

 

Jak podkreśla ekspertka, siły wewnętrzne związane są zazwyczaj z przepływem personelu. Pracownicy przychodzą do firmy, odchodzą, zmienia się struktura wiekowa oraz kompetencyjna. Siły zewnętrzne natomiast to rynek, konkurencja oraz zmieniające się przepisy prawne. Czynniki te wymuszają dynamiczne zmiany w organizacji, a co za tym idzie, przemodelowanie procesów biznesowych. Ważną rolę odgrywa tutaj również czas. Szybkość działania bardzo często decyduje bowiem o sukcesie wprowadzanych zmian. Zdaniem Anny Andraszek, chcąc dynamicznie na nie reagować, warto nieustannie monitorować procesy przebiegające w przedsiębiorstwie.

 

Do przyjrzenia się procesom biznesowym zachęca również Andrzej Bogusz, stały felietonista portalu Organizacjahoryzontalna.pl. Na podstawie przykładowych procesów – zakupu w firmie produkcyjnej, udzielania kredytu w instytucji finansowej oraz dostawy zamówienia do klienta – wyjaśnia on, w jaki sposób skrócić, usprawnić i uprościć proces.

 

Do zautomatyzowania wspomnianych procesów z pewnością przyczyni się zmiana sposobu zarządzania z tradycyjnego na procesowy oraz wybór odpowiedniego oprogramowania opartego na tej samej idei zarządzania. Jak więc uprościć proces np. udzielania kredytu w instytucji finansowej?

 

Proces udzielania kredytu trwa zazwyczaj około tygodnia, a czasami nawet dłużej. Chcąc otrzymać kredyt, klient musi przyjść najpierw do banku, aby zawnioskować o niego. Sprzedawca wprowadza wniosek do systemu, gdzie dokument przekierowywany jest drogą elektroniczną do tzw. back office’u w centrali instytucji finansowej. Zgodnie z najwyższymi zasadami bezpieczeństwa centrala dokonuje działań prewencyjnych, sprawdzając, czy nie jest to wyłudzenie. Po weryfikacji zgodności wszystkich dokumentów podpisywana jest bowiem umowa, której skan wysyłany jest zwrotnie do back office’u. W centrali następuje odbiór skanów, a wyznaczone osoby analizują je pod kątem kompletności. Jeśli jakieś formalności nie zostały dopełnione, to informacja o potrzebie uzupełnienia po raz kolejny trafia do działu sprzedaży. Dopiero po uzupełnieniu wspomnianych braków może dojść do wydania decyzji kredytowej i przelania pieniędzy na konto kredytobiorcy.

 

— Taki proces jest nie tylko czasochłonny, ale też — w sytuacji, kiedy nie jest on zautomatyzowany i wsparty systemem ERP — obarczony dużym ryzykiem błędu. A to z kolei może nie tylko wydłużyć czas jego trwania, ale również sprawić, że klient wpadnie w swoistą pętlę bez końca krążących dokumentów — tłumaczy Andrzej Bogusz.

 

To właśnie za sprawą monitoringu procesu oraz jego dogłębnej analizy możliwe było jego zautomatyzowanie na poziomie samego punktu sprzedaży, a także w zakresie wpięcia dokumentów w oprogramowanie.

 

Dzięki temu „zabiegowi” cały proces skrócił się do jednego lub dwóch dni. Jego uproszczenie polegało na przeniesieniu do dalszej części procesu działań prewencyjnych, jak również decyzji, która była podejmowania na podstawie skanu. W efekcie skrócenie procesu przełożyło się na większe zadowolenie klientów, wyższą efektywność, a także mniejszą liczbę błędów.

 

Więcej informacji na temat procesów biznesowych i wprowadzania zmian w organizacji można znaleźć na portalu Organizacjahoryzontalna.pl, m.in. w następujących materiałach:

 

 

Dodatkowe informacje:

LB Relations Sp. z o.o – Agencja PR dla Macrologic S.A.

Paulina Jabłońska,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. , tel. 720 898 070

 

Macrologic SA to polska spółka dostarczająca systemy klasy ERP. Jako doradcza firma IT od ponad 30 lat wspiera rozwój polskich średnich i dużych przedsiębiorstw, dostarczając im systemy ERP, dostosowane do potrzeb polskiego rynku, oraz zapewniając stałą opiekę konsultantów, posiadających wysokie kompetencje w obszarze zarządzania w biznesie. Klientami Macrologic SA są największe polskie przedsiębiorstwa i instytucje (m.in. Grupa Fakro, Grupa Atlas, Totalizator Sportowy, Stalprofil, Zamet Industry, Instytut Adama Mickiewicza) oraz firmy międzynarodowe (m.in. Sephora Polska, Douglas Polska, Canon Polska, Puma Polska, Cinema City Poland czy Gorenje Polska). Systemy Macrologic oparte są na autorskiej bazie danych MacroBASE. Prezesem spółki jest Barbara Skrzecz-Mozdyniewicz.

 

internet business

© eBiznesOnline. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu.