Wyprawka szkolna przez internet? Czemu nie? Sprawdź, na co zwrócić uwagę przy zakupie przyborów szkolnych online

Przełom sierpnia i września to gorący okres dla sprzedawców oferujących przybory szkolne i podręczniki. Coraz więcej rodziców rezygnuje ze sklepowych kolejek i decyduje się na zakupy zza monitora domowego komputera. Podczas zakupowego szaleństwa w sieci warto jednak pamiętać o kilku zasadach, którymi należy się kierować, a zapoznanie się z regulaminem sklepu czy opiniami na jego temat to tylko niektóre z nich. Sprawdźcie, na co uważać, aby nie trafić ze stacjonarnego deszczu pod internetową rynnę.

90% polskich internautów robi zakupy w sieci, jak wynika z ostatniego badania SW Research przeprowadzonego na zlecenie Trusted Shops, firmy oferującej gwarancję zwrotu pieniędzy klientom sklepów internetowych. Wzrost popularności e-commerce dotyczy różnych obszarów, również przyborów i podręczników szkolnych.

Rodzice nie chcą już marnować czasu w sklepowych kolejkach, które pod koniec wakacji sięgają monstrualnych rozmiarów oraz wybierać spośród ograniczonego asortymentu u stacjonarnych sprzedawców. Coraz więcej z nich stawia na wygodę, a w sieci zakupy można zrobić szybko i bezstresowo – tłumaczy Anna Rak, Country Manager Trusted Shops w Polsce.

Informacja to podstawa

Decydując się na zakupy online ważne jest sprawdzenie wiarygodności danego sklepu. Niezbędne dane kontaktowe i informacje o sprzedawcy, jak również zasady zakupu znajdziemy w regulaminie, który powinien być dostępny dla każdego klienta na stronie internetowej sklepu. Jeżeli sprzedawca nie udostępnia takich danych, warto rozejrzeć się za interesującymi nas produktami w innym miejscu. Europejskie Centrum Konsumenckie ocenia, że 65% sklepów udostępnia swoje pełne dane do kontaktu w widocznym dla konsumenta miejscu. Pozostałe e-sklepy ograniczają możliwości kontaktu, np. podając wyłącznie adres e-mail lub numer fax. Zdarzają się pojedyncze przypadki, gdy sprzedawca nie podaje żadnych informacji identyfikujących firmę czy danych kontaktowych.

W regulaminie sklepu internetowego powinna znaleźć się informacja o możliwości odstąpienia od umowy w ciągu 14 dniu od otrzymaniu towaru, dlatego nie trzeba się obawiać, że dany produkt nie spełni wymagań naszych lub naszego dziecka.

Jeśli buty są za małe albo podręcznik jest zły, to możemy w terminie 14 dni od momentu otrzymania towaru zgłosić, że chcemy odstąpić od umowy. Następnie mamy 14 dni na odesłanie towaru do sklepu i na pewno otrzymamy z powrotem całą wpłaconą kwotę – mówi Anna Rak.

Zrób zakupy wcześniej i… taniej

Wakacje to sezon promocji, a w sierpniu sięgają one nawet 80%. Jeżeli znamy listę potrzebnych przedmiotów z odpowiednim wyprzedzeniem, warto zdecydować się na zakupy wcześniej, aby nabyć niektóre z nich po okazyjnej cenie. Tyczy się to również ubrań i butów dla dzieci (także sportowych), oferowanych przez popularne sieciówki. Należy przy tym pamiętać, że średni czas dostawy zamówionych produktów to 2-3 dni lub dłużej. Podczas zakupów w sieci warto zatem złożyć zamówienie odpowiednio wcześniej, aby wysłać dzieci do szkoły z wyposażonym tornistrem.

 

 

 

 

 

 

 

 

O firmie Trusted Shops

Trusted Shops to europejska firma oferująca kompleksowe rozwiązania budujące zaufanie do zakupów w sieci. Od momentu założenia firmy w 1999 w Kolonii certyfikaty Trusted Shops uzyskało ponad 20 000 sklepów internetowych. Audyt ekspercki, któremu poddawani są sprzedawcy internetowi, uwzględnia szczegółowe kryteria, takie jak wypłacalność, przejrzystość cen, obsługa klienta oraz ochrona danych. Do sklepów certyfikowanych przez Trusted Shops należą takie znane firmy jak 5.10.15, Meble Abra, EuroFlorist, Neo24.pl, Cyfrowe.pl i wiele innych. Dzięki połączeniu audytu eksperckiego, ochrony kupującego oraz systemu opinii, Trusted Shops oferuje kompleksowy pakiet usług budujących poczucie bezpieczeństwa wśród konsumentów.



 

DATA CENTER TRENDS- Nadchodzące wyzwania centrów danych!

Data Center jest coraz bardziej istotnym elementem dla przyszłego sukcesu firmy oraz jej prawidłowego funkcjonowania.
Od e-commerce, poprzez przechowywanie informacji, logistykę, komunikację z klientami – Centrum Danych stało się biciem serca globalnego biznesu. To krytyczny punkt w całym procesie operacyjnym firmy. Konferencja Data Center Trends zgromadzi czołowych ekspertów i praktyków, którzy podzielą się swoją rozległą wiedzą oraz omówią nadchodzące wyzwania i problemy związane z funkcjonowaniem centrów danych. Liderzy technologii będą rozmawiać o najnowszych trendach w zakresie udoskonalania technologii gwarantujących bezpieczną infrastrukturę Data Center. Przedstawione zostaną również rozwiązania zapewniające wysoką dostępność oraz systemy operacyjne wspomagające całość procesu. Tematyka spotkania skoncentruje się również na aspektach prawnych oraz normalizacjach data center, w standardach europejskich.

odbędzie się 27 WRZEŚNIA 2018 roku w Warszawie

W programie wydarzenia m.in.:

ü  Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
Rafał Gołębiowski, BGŻ BNP Paribas

ü  Obowiązki administratora danych osobowych zgodnie z RODO
Artur Piechocki, APLaw

ü  Skoro mam własne DC to po co mi chmura?
Daniel Polek-Pawlak, Interia.pl

ü  Czy zewnętrzne data center jest bezpieczniejsze niż moja serwerownia? Gdzie szukać ryzyka?
Grzegorz Bernatek, Audytel S.A.

ü  Infrastruktura i wyposażenie data center klasy dostępności wg normy prEN 50600 ed.2
Krzysztof Szczygieł, Polski Instytut Data Center

FORMULARZ REJESTRACYJNY – KLIKNIJ!

Udział bezpłatny. Decyduje kolejność zgłoszeń.
____________________________________________________________________

Zespół Pure Conferences
tel. +48 (22) 39 09 142
fax.
+48 (22) 39 09 129
www.pureconferences.pl

 


Sięgając gwiazd z PSD2

 

 

 

Autor: Alexandre Albarel, Head of Strategy, Worldline

 

 

Od wejścia w życie drugiej unijnej dyrektywy o usługach płatniczych PSD2 minęło zaledwie sześć miesięcy, a już zaczynamy dostrzegać zmiany w sposobie, w jaki możemy płacić za produkty i usługi. Weźmy na przykład ostatnie doniesienia o współpracy Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Powietrznych (IATA) z Deutsche Bank nad testowym systemem płatności w czasie rzeczywistym skierowanym do osób kupujących bilety lotnicze. System ma obniżyć koszty opłat handlowych i związanych z nadużyciami finansowych.

 

Dyrektywa PSD2 wymaga od instytucji finansowych posiadania otwartych interfejsów API oraz
za zgodą konsumenta, udostępniania danych dotyczących rachunków zatwierdzonym zewnętrznym dostawcom usług płatniczych (TPP). W połączeniu z pojawieniem się
płatności natychmiastowych
w listopadzie ubiegłego roku, oznacza to ułatwienia dla handlowców w zakresie przyjmowania płatności od klientów, omijając opłaty i potencjalne oszustwa związane z kartami kredytowymi.

 

Według ostatnich doniesień, wspólny system IATA i Deutsche Bank pobierałby tylko niewielką stałą opłatę za transakcję, w porównaniu ze stosunkowo wysokimi opłatami związanymi obecnie
z płatnościami kartami kredytowymi. Deutsche Bank będzie mógł w czasie rzeczywistym sprawdzać dostępność środków na kontach klientów, a następnie przekazywać gotówkę bezpośrednio do biura podróży lub linii lotniczych. Zapewni to znaczne korzyści w zakresie kapitału obrotowego i płynności, zmniejszając koszty finansowania linii lotniczych.

 

Zdaniem IATA istnieje duże zapotrzebowanie ze strony linii lotniczych na alternatywę dla kart kredytowych i debetowych. Pytanie brzmi jak na tego rodzaju innowacje w płatnościach zareagują klienci?

 

Jak przekonać klienta?

 

To kluczowe pytanie, które zadecyduje o sukcesie nowych możliwości płatniczych, jakie daje PSD2. Dla handlowców dowolnej wielkości, od sklepów na rogu po światowe linie lotnicze, korzyści
te są oczywiste. W końcu, który sprzedawca nie chciałby w ciągu kilku sekund otrzymać środków klienta, nie ponosząc przy tym prawie żadnych kosztów transakcyjnych?

 

Oczekuje się, że płatności z PSD2 będą tańsze w obsłudze niż płatności kartami kredytowymi,
ze względu na większą prostotę systemu, dostępność środków i mniejsze ryzyko ich utraty. Dla konsumentów, korzyści płynące z płatności natychmiastowych nie są jednak aż tak oczywiste. Wiele osób lubi, kiedy płatność jest odroczona w czasie, a nie pobierana od razu. Na przykład pod koniec miesiąca wielu konsumentów nadal dokonuje zakupów za pomocą kart kredytowych,
a następnie spłaca je na początku następnego miesiąca. Nie jest więc oczywiste, jaką korzyść odnieśliby oni z natychmiastowej płatności. Korzystanie z karty kredytowej jest również korzystne
z punktu widzenia ubezpieczenia, co ma szczególne znaczenie np. w sektorze biletów lotniczych.

 

Jeśli innowacyjne nowe formy płatności mają odnieść sukces na szerszym rynku B2C możliwe,
że sprzedawcy detaliczni będą musieli zachęcić konsumentów do korzystania z nich. Co ciekawe, Deutsche Bank i IATA zadeklarowali, że zamierzają podzielić się niektórymi korzyściami wynikającymi z PSD2 i płatności natychmiastowych ze swoimi klientami, oferując rabaty cenowe lub mile lojalnościowe tym z nich, którzy zdecydują się zapłacić za pomocą nowego systemu.

 

 

 

 

 


O Worldline

Worldline [Euronext: WLN] to lider europejskiego rynku usług płatniczych i obsługi transakcji. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom Worldline, przedsiębiorstwa mogą dotrzeć bezpośrednio
do swoich klientów i zaoferować im kompleksowe, nowoczesne usługi. Dzięki ponad 40-letniemu doświadczeniu, Worldline to główny gracz w segmencie B2B2C. Worldline wspiera przedsiębiorstwa
i instytucje publiczne na ciągle zmieniającym się rynku, przyczyniając się do ich sukcesów. Worldline oferuje wyjątkowy i elastyczny model biznesowy, oparty na rosnącym, globalnym portfelu
i obejmującym także kompleksowe wsparcie.
Działania Worldline, w tym equensWorldline, dzielą się na trzy obszary: Merchant Services, Mobility & e-Transactional Services oraz Financial Processing & Software Licensing. Worldline zatrudnia ponad 9400 osób na całym świecie i osiąga roczne obroty
w wysokości 1,5 mld euro. Worldline jest spółką siostrzaną spółki Atos. Więcej informacji
na www.worldline.com

 

 

Płatności mPay w Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej

Zakup biletu ŁKA w aplikacji mPaySystem płatności mobilnych mPay uruchomił sprzedaż biletów na przejazdy pociągami Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej. Pasażerowie znajdą w aplikacji bilety na wszystkie połączenia obsługiwane przez przewoźnika.

 

Udostępniając mobilne bilety Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej mPay rozpoczyna etap nawiązywania współpracy z regionalnymi przewoźnikami kolejowymi. Intensywny rozwój w tym segmencie jest możliwy dzięki zupełnie nowemu systemowi informatycznemu, który spółka wdrożyła na początku 2018 r. Do tej pory użytkownicy mPay mogli korzystać z aplikacji do płacenia za przejazdy Warszawską Koleją Dojazdową oraz kupowania biletów kolejowo-komunalnych, które są akceptowane m.in. w pociągach SKM w Trójmieście.

 

Z przejazdów oferowanych przez ŁKA w 2017 r. skorzystało blisko 4 mln pasażerów. Pociągi przewoźnika łączą stolicę województwa z kilkudziesięcioma miejscowościami, w tym m.in. z Sieradzem, Łowiczem, Koluszkami, Kutnem, Skierniewicami, a w weekendy z Warszawą.

 

Aplikacja mPay została wyposażona w zaawansowaną wyszukiwarkę połączeń obsługiwanych przez Łódzką Kolej Aglomeracyjną. Pozwala też łatwo zdefiniować szczegółowe parametry przejazdu, takie jak rodzaj zniżki, przewóz roweru czy dodatkowego bagażu. Udogodnieniem dla pasażerów jest też możliwość szybkiego odwrócenia kolejności stacji, bez potrzeby ich ponownego wybierania. Znacznie ułatwia to zakup biletów osobom, które regularnie odbywają przejazdy na tej samej trasie, np. łączącej miejsce zamieszkania i pracy lub szkoły.

 

System mPay działa w modelu przedpłaconej elektronicznej portmonetki, ale to tylko jeden z możliwych sposobów płatności. Podobnie jak w przypadku wszystkich innych usług dostępnych w aplikacji, bilety kolejowe można kupować także przy użyciu karty płatniczej. Po zatwierdzeniu dane transakcji zostają zapisane w aplikacji i można je wyświetlać także wtedy, gdy telefon nie ma połączenia z Internetem.

 

Aktualizacja aplikacji mPay umożliwiająca zakup biletów Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej jest już dostępna w Google Play i App Store.

 

***

mPay zadebiutował na rynku w 2003 r. i jest najdłużej działającym w Polsce systemem płatności przez telefon komórkowy. Aplikacja mPay umożliwia m.in. kupowanie biletów komunikacji miejskiej, regulowanie należności za parkowanie czy zasilanie telefonicznych kont prepaid za pomocą smartfona lub tabletu.

 

Od roku 2007 mPay SA jest koncesjonowanym agentem rozliczeniowym, uprawnionym do procesowania transakcji realizowanych za pomocą urządzeń mobilnych. Firma posiada też zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na świadczenie usług w charakterze krajowej instytucji płatniczej. Inwestorem strategicznym mPay S.A. od 2013 r. jest Grupa "LEW" S.A. Więcej informacji: www.mpay.pl

 

 


VI edycja IT Future Expo - TARGI IT & NOWYCH TECHNOLOGII DLA BIZNESU

NAGŁÓWEK: VI edycja IT Future Expo - TARGI IT & NOWYCH TECHNOLOGII DLA BIZNESU

__________________________________________________________________________

Największa impreza B2B branży informatycznej w Polsce ponownie!
20 września 2018 na stadionie PGE Narodowym!

it Future zdj tło

 

IT Future Expo to VI edycja dorocznego spotkania elity polskiego IT, w całości poświęconego technologiom dla biznesu. To miejsce tworzenia się silnych relacji biznesowych. 16h merytoryki oraz wystąpienia najlepszych speakerów, pozwolą wyjść z głową pełną pomysłów i gotowych rozwiązań.

Jeśli chcesz:

ü  dowiedzieć się co napędza branżę ?

ü  poznać aktualne trendy w rozwoju technologii dla przedsiębiorstw

ü  wymienić doświadczenia i najlepsze praktyki oraz nawiązać istotne partnerstwa

to wydarzenie jest dla Ciebie! Zainspiruj się targami z udziałem liderów rynku, które pozwolą również dokładnie przyjrzeć się obowiązującym trendom i nadchodzącym wyzwaniom dla biznesu, w obliczu dynamicznie pędzącej cyfryzacji. Spotkaniu towarzyszyć będzie również gala rozdania nagród IT Future Awards – wyróżniająca najlepsze rozwiązania i usługi IT w Polsce, wybrane przez internautów oraz czołowych CIO. Jeszcze do 17 lipca 2018, przyjmowane są zgłoszenia do konkursu www.liderzyit.pl

Organizatorzy przygotowali kolejne nowości i atrakcje. Oprócz sztandarowego wydarzenia towarzyszącego - IT Future Congress, w trakcie którego eksperci poruszą najważniejsze aspekty rozwoju branży. Będzie można odwiedzić specjalistyczne strefy tematyczne i bezpłatnie zasięgnąć porad specjalistów w zakresie newralgicznych zagadnień, wpływających na funkcjonowanie firmy.

Podczas tej edycji po raz pierwszy odbędzie się także debata z udziałem Ministerstwa Cyfryzacji oraz Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju, której głównym celem jest poszerzenie sieci komunikacji pomiędzy twórcami technologii, a decydentami, w zakresie kształtowania polityki cyfryzacji  na poziomie lokalnym i transnarodowym. Tematem rozważań będzie odpowiedź na pytanie „Co zrobić, aby Polska dołączyła do grona najbardziej cyfrowych państw na świecie?Udział w debacie weźmie m.in. Karol Okoński – Podsekretarz Stanu – Ministerstwo Cyfryzacji, Piotr Czarnecki – Prezes Zarządu Raiffeisen Polbank, Jacek Niewęgłowski – Członek Zarządu – Play, Janusz Moroz – Członek Zarządu – Innogy Polska , a także przedstawiciele Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji, którzy przekażą swoje pomysły w sprawie zakwalifikowania Polski do grona najbardziej cyfrowych państw na świecie. 

Zapraszamy również do odwiedzenia stref specjalnych => IT Law Point, 3D & VR, IT Consulting Point oraz punktu porad w zakresie Dotacji UE na IT jeśli;

ü  Nurtują Cię najnowsze regulacje Unii Europejskiej dotyczące ochrony danych osobowych?

ü  Chcesz wiedzieć jak zabezpieczyć firmę przed wyciekaniem istotnych informacji na zewnątrz?

ü  Od dawna masz w planach przeprowadzenie analizy polityki bezpieczeństwa organizacji?

ü  Zastanawiasz się na rozwiązaniem, które efektywnie zoptymalizuje pracę firmy?

ü  A może chcesz dowiedzieć się o najnowszych programach dotacji z Unii Europejskiej w zakresie dofinansowań na wdrażanie rozwiązań informatycznych?

 

Z nowości, warto też wspomnieć o strefie dronów, która po raz kolejny znajdzie się w programie tematycznym targów. W strefie tej będzie można dowiedzieć się o możliwościach wykorzystania tych bezzałogowych statków powietrznych w biznesie. Kluczowi gracze zademonstrują funkcje najnowszych urządzeń oraz przeprowadzą loty pokazowe, co będzie niewątpliwą atrakcją dla Zwiedzających.

Gościem Specjalnym targów będzie Przemysław Pająk, redaktor naczelny Spider’s Web, który poprowadzi inspirujące wystąpienie o tym co wie o nas Facebook i Google i czy to już początek końca prywatności na świecie. Chcesz dowiedzieć się więcej? Zarejestruj się bezpłatnie na wydarzenie już dziś: http://itfuture.pl/#REJESTRACJA Ilość darmowych miejsc ograniczona!

Podczas równolegle odbywającego się IT FUTURE CONGRESS wysłuchamy wystąpień ekspertów branżowych oraz liderów rynku, z którymi podzielimy wiedzę nt. obecnych wyzwań branży IT. Wśród prelegentów m.in.: Krzysztof Wykręt – CIO w Hochtief Polska, Sebastian Starzyński – Prezes ABR Sesta czy Paweł Wawrzyniak – IT Architect w Nordea. Sponsorem Strategicznym wydarzenia jest firma Canon, a pozostałymi partnerami eventu: CA Technologies, Fast IT Solutions, Hewlett Packard Enterprise, VERTIV oraz APC by Schneider Electronics. Sprawdź kto jeszcze znalazł się w gronie wystawców: http://itfuture.pl/#sponsors i nie zapomnij o konieczności odrębnej rejestracji na kongres: http://itfuture.pl/rejestracja-na-kongres/

 

Stało się już tradycją, że IT Future Expo towarzyszą informatyczne targi pracy. Również i tym razem w specjalnie wydzielonej strefie, odbędzie się wydarzenie - IT CAREER SUMMIT, wraz z równolegle trwającą konferencją - TWOJA KARIERA W IT.

To jednak nie koniec atrakcji :) W programie imprezy przewidujemy także strefę 3D, w której zetkniecie się z wirtualną rzeczywistością oraz technologią druku 3D. Nie zabraknie również strefy relaksu, gdzie będzie można skorzystać z darmowego masażu. Zapraszamy do zgłoszenia bezpłatnego udziału w wydarzeniu http://itfuture.pl/#REJESTRACJA :)

Zobacz, że warto wziąć udział w wydarzeniu i obejrzyj videorelację z ostatniej edycji: https://www.youtube.com/watch?v=4IOdTYVpGfA&t=8s

Wydarzenie jest bezpłatne jednak ma charakter branżowy. Do udziału zapraszamy zatem wszystkich reprezentantów firm oraz instytucji.

 

Zakres tematyczny targów:

  • Systemy korporacyjne
  • Infrastruktura i Data Center
  • Wirtualizacja
  • Bezpieczeństwo IT
  • Cloud Computing
  • Big Data oraz BI
  • IOT
  • BPA
  • AI
  • Technologie mobilne
  • E-commerce
  • Strefy specjalne (drony, strefa 3D, strefa kariery)
  • Usługi IT (outsourcing, szkolenia, consulting)
  • Technologie sprzętowe
  • Teleinformatyka
  • Rozwiązania branżowe (dla logistyki, dla edukacji, dla bankowości, dla medycyny)

 

Strona internetowa wydarzenia: http://itfuture.pl/
Data:
20.09.2018
Lokalizacja:
Stadion PGE Narodowy w Warszawie

Udział w targach jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!

Kontakt z organizatorem:

 Pure Expo

www.pureexpo.pl

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.


 

internet business

© eBiznesOnline. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu.