Trusted1

Trusted Shops wprowadza jeden kompleksowy pakiet członkowski oraz specjalną półroczną ofertę testową trustedshops-rgb-wort-bild-marke 500wpx

 

 

  • Uproszczony i przejrzysty pakiet członkowski Trusted Shops
  • Specjalna oferta testowa przez pół roku dla nowych członków
  • Możliwość sprawdzenia zalet Znaku Jakości w ramach krótkoterminowej umowy

Trusted Shops, lider na rynku certyfikacji sklepów internetowych, wprowadza nowy pakiet członkowski “wszystko w jednym” oraz specjalną półroczną ofertę testową dla nowych członków. Ostatnie inicjatywy Trusted Shops odzwierciedlają ciągłe dążenie do pełnej optymalizacji dostępnych produktów. Celem firmy jest dostosowywanie rozwiązań do nieustannie zmieniających się potrzeb sprzedawców internetowych. Teraz Trusted Shops oferuje swoim klientom jeden kompleksowy pakiet, w ramach którego otrzymują oni wszystkie kluczowe opcje takie jak Znak Jakości, Ochrona Kupującego, Opinie o Sklepie oraz Praktyczny Podręcznik po polskim prawie e-commerce.

 

Dostępność i cena

 

Nowa oferta jest już dostępna od na stronie www.trustedshops.pl w zakładce dla sprzedawców.

 

Cena pakietu promocyjnego to 799 zł za 6 miesięcy. Ceny regularnego pakietu zaczynają się od
129 zł za miesiąc (w zależności od obrotów sklepu).

 

Dodatkowo, klienci IAI-Shop oraz Sote mogą skorzystać z oferty na specjalnych warunkach. Cena pakietu promocyjnego to 699 zł za 6 miesięcy. Ceny regularnego pakietu zaczynają się od 89 zł za miesiąc (w zależności od obrotów sklepu).

 

 

{fshare}



Targi eHandlu - Ehandlopoly - czyli grywalizacja podczas Targów

ehandlopoly l2

eHANDLOPOLY na 2. Targach ehandlu - wejdź do gry!


 

To zupełnie nowy pomysł na promocję podczas 2 Targów eHandlu, które odbędą się 2 marca w Poznaniu. Goście wydarzenia zostali zaproszeni do kreatywnej zabawy wykorzystującej elementy grywalizacji. Dzięki zabawie w eHandlopoly wymyślonej przez firmy Empathy i Manubia, scenariusz imprez targowych już nigdy nie będzie kojarzył się z nudą.

1. Odwiedź II Targi eHandlu w dniu 2 marca 2012 r.

2. Znajdź hostessę, która wręczy Ci magazyn Imagine

3. Wykonaj polecenia z planszy do gry i zdobądź nagrody

nagrody

Jak wejść do gry?

Przede wszystkim – przyjechać na 2 Targi eHandlu do Poznania. Następnie wystarczy zdobyć Magazyn Imagine, który będzie bezpłatnie rozdawany podczas targów. W środku pisma znajduje się plansza do gry. Na rozkładówce zaznaczone będą konkretne stanowiska Partnerów akcji, które uczestnicy muszą odwiedzić.

Na trasie znaleźli się wybrani wystawcy targów, tacy jak Freshmail, Empathy, Paylane, Paczkomaty (InPost), Manubia, Trusted Shops, Dontpay oraz PayByNet. Wizyta na stoisku każdego z nich skutkować będzie otrzymaniem naklejki, którą należy umieścić w odpowiednim miejscu planszy. Zebranie wszystkich naklejek przez pierwsze 300 osób jest równoznaczne z możliwością odbioru nagrody gwarantowanej. Aby tego dokonać, wystarczy udać się na stoisko Empathy - Internet Software House – wydawcy Magazynu Imagine, gdzie kolekcja zostanie szybko zweryfikowana. Do zgarnięcia są kupony zniżkowe na usługi Partnerów zabawy, abonamenty, audyty, gadżety itp.

- eHandlopoly to nie tylko zabawa i sposób promocji, ale też doskonały przykład, że wspólne projekty z wieloma Partnerami są możliwe do realizacji. Do gry zaprosiliśmy osiem firm, które swoją otwartością pokazują, że w branży e-commerce networking stoi na najwyższym poziomie – tłumaczy Michał Kraus, jeden z pomysłodawców akcji.

Krótki opis zabawy: www.ehandlopoly.pl.

 

Partnerami handlowymi akcji są : 

partnerzy ehandlo

{fshare}

 


Trusted Shops: bezpłatny audyt dla sklepów internetowych na Targach eHandlu

Trusted Shops: bezpłatny audyt dla sklepów internetowych na Targach eHandlu

trustedshops-rgb-wort-bild-marke 500wpx



W tym roku właściciele e-biznesów będą mogli sprawdzić, czy w ich sklepach przestrzegane są prawa konsumenta. Mini audyt przeprowadzą eksperci w zakresie prawa i certyfikacji Trusted Shops podczas drugiej edycji Targów eHandlu, które odbędą się 2 marca w Poznaniu.

Zespół Trusted Shops przygotował praktyczną ofertę dla wszystkich zainteresowanych procesem audytu sklepów internetowych. Odwiedzający stoisko będą mogli skonsultować się z ekspertami w dziedzinie certyfikacji oraz dokonać bezpłatnego mini audytu swojego sklepu internetowego pod kątem prawnym. Aby uzyskać certyfikat jakości Trusted Shops sprzedawcy internetowi sprawdzani są według szczegółowych kryteriów, takich jak przejrzystość cen, prawo do odstąpienia od umowy oraz ochrona danych osobowych. Na tegorocznych targach eHandlu właściciele e-biznesów będą mogli przekonać się czy ich sklepy spełniają najważniejsze kryteria oraz co należy poprawić. Eksperci, którzy na co dzień zajmują się przeprowadzaniem audytów, wyjaśnią krok po kroku jak wygląda proces certyfikacji i integracji oraz doradzą w kwestiach prawnych i formalnych.

Dodatkowo, dla odwiedzających przygotowano Podręcznik Trusted Shops, czyli praktyczny przewodnik po polskim prawie e-commerce. Zawarte w nim wskazówki, rady oraz wzory dokumentów prawnych pomogą dostosować proces sprzedaży internetowej tak, aby był zgodny z aktualnymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Polsce.

Targi eHandlu zgromadzą 110 wystawców z całej Europy i ponad 1000 przedstawicieli sklepów internetowych, którzy spotkają się, by wymienić się dotychczasowymi doświadczeniami w dynamicznie rozwijającej się branży e-commerce.

Jako prelegent na tegorocznych targach wystąpi Anna Rak, Country Manager, Trusted Shops, która opowie jak budować zaufanie do sklepu w celu pozyskiwania nowych klientów. Rozwiązania Trusted Shops przedstawione zostaną w formie studium przypadku.

Zespół Trusted Shops będzie można spotkać przy stoisku 5/B.

Wszyscy zainteresowani odwiedzeniem Targów eHandlu mogą bezpłatnie zarejestrować się jako zwiedzający na stronie: targiehandlu.pl. Rejestracji można dokonywać do 01.03.2012.

Osoby zainteresowane mini audytem, prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. oraz podanie preferowanej godziny spotkania.


{fshare}



eBo partnerem medialnym East Camp

eastcamp        eBo zostało oficjalnie partnerem medialnym East Campa.

                EastCamp jest nieformalnym spotkaniem osób z branży internetowej.
        Obowiązuje typowo barcampowa luźna atmosfera, krawaty nie są wskazane…
        Tutaj spotkasz ludzi którzy są bliżej branży Web niż ktokolwiek inny.

 

        Głównym celem jest promocja przedsiębiorczości internetowej wśród młodych ludzi. Na tym spotkaniu zyskasz styczność z wiedzą, której nie spotkasz nigdzie w sieci, wszystko dzięki luźnej formie przekazu, której efektem ma być przekazanie swoich doświadczeń z przeprowadzonych projektów internetowych

       

{fshare}

Wiadomości

PayByNet w Alior Banku

 

Alior Bank uruchomił właśnie system bezpośrednich i gwarantowanych płatności internetowych PayByNet, którego operatorem jest Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A. Klienci Alior Banku mogą płacić za zakupy w sklepach internetowych oraz dokonywać opłat w e-urzędzie. Usługa PayByNet jest dostępna w ramach funkcjonalności „Płacę z Alior Bankiem”.

Alior Bank

PayByNet to pierwszy w Polsce system przekazujący w trybie on-line informację o realizacji bezpośredniego przelewu pomiędzy klientem, a e-sklepem lub e-urzędem, bez konieczności posiadania przez obie strony rachunku w tym samym banku. Oznacza to, że zapłata za zakupy czy też opłata urzędowa przesyłana jest bezpośrednio z rachunku bankowego klienta na rachunek bankowy e-sklepu lub e-urzędu, bez wykorzystywania rachunków pośredniczących. Wymiana informacji odbywa się w trybie on-line przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu.

Czytaj więcej...

internet business

© eBiznesOnline. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu.