Procesy biznesowe w służbie rozwoju

 

BPM1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

„Nie istnieje firma, w której nie ma procesów biznesowych, może tylko istnieć firma, której pracownicy nie zdają sobie z tego sprawy” – do takiego wniosku można dojść po wysłuchaniu prelekcji na konferencji Business Process Management Trends. Jak przystało na wydarzenie o procesach biznesowych, zaczęliśmy od próby odpowiedzi na pytanie, czy w dzisiejszych czasach zarządzanie procesami jest komukolwiek potrzebne. Z zagadnieniem zmierzył się Łukasz Tartanus z portalu Procesowcy.pl. Kiedy tylko dowiedzieliśmy się, że dla usprawnienia pracy każdej firmy procesami trzeba zarządzać, Jakub Romankiewicz z firmy WEBCON podzielił się doświadczeniami z pracy osoby, która BPM wdraża na co dzień. A że bez takiego wdrożenia nigdy nie pokonamy konkurencji przekonywał reprezentant Macrologic, Jarosław Witwicki. Po przerwie kawowej i odwiedzaniu stoisk naszych Sponsorów, wróciliśmy do świata procesów – od strony teoretycznej, a więc trendów, nurtów, kierunków rozwoju i samej historii dziedziny opowiadali: dr Witold Staniszkis z Rodan Development oraz Jarosław Żeliński z IT-Consulting. Aspektami praktycznymi zaś zajęli się: Jacek Paszek (eDokumenty), mówiący o instynktownym interfejsie oraz Michał Prusaczyk (Makigami), który przestrzegał przed multitaskingiem i wykonywaniem wielu zadań jednocześnie. Warto było posłuchać również przybyłej w zastępstwie dr. Przemysława Sołdackiego Moniki Pietruszyńskiej, przybliżającej nam schemat działania platformy Amodit oraz Cezarego Szweda z Politechniki Warszawskiej, który zamknął konferencję, dzieląc się ze słuchaczami swoim doświadczeniem na temat wdrażania systemu zarządzania projektami.

Dziękujemy za inspirujące wystąpienia wszystkim Prelegentom oraz Sponsorom wydarzenia, a słuchaczom za dużą frekwencję. Przypominamy również, że część prezentacji dostępnych będzie na stronie BPM Trends w zakładce „Fotorelacja”.
Jednocześnie zapraszamy do bezpłatnego udziału w kolejnych konferencjach, które będą miały miejsce już niebawem:
HR Solutions Trends: 30.05.2017
Infratech Summit: 31.05 2017

Giełda usług rolnych w wersji mobile

AgroDealOd kilku lat słyszymy, że to właśnie ten rok będzie rokiem mobi. Teraz także przedstawiciele branży rolniczej mogą śmiało ogłosić, że nastał rok mobi. Wszystko to za sprawą aplikacji AgroDeal.

 

Portale ogłoszeniowe czy też ich odpowiedniki w formie aplikacji już dawno stały się niemalże naturalnym elementem codziennego życia. Umożliwiają one zarówno wystawianie własnych ogłoszeń, jak i docieranie do poszukiwanych przez nas przedmiotów i usług. Jednak do tej pory brakowało rozwiązania dedykowanego branży rolniczej, która to w ostatnich latach rozwija się niebywale.

 

Aplikacja AgroDeal to proste narzędzie, które pozwala szybko znaleźć interesujące oferty wynajmu maszyn i sprzętów rolnych w danej okolicy oraz skontaktować się z ogłoszeniodawcą. Umożliwia także publikowanie własnych ogłoszeń i stały dostęp do odpowiedzi od zainteresowanych. Jej głównym zadaniem jest maksymalne uproszczenie poszukiwań konkretnych usług, czy też prezentacji własnego sprzętu, który może posłużyć innym, generując przy tym dodatkowy zarobek z wynajmu.

 

Postawiliśmy na stworzenie przyjaznego rozwiązania, które w branży rolniczej ma przejąć rolę popularnego portalu ogłoszeń lokalnych. Dzięki wąskiej specjalizacji, użytkowanie aplikacji znacząco ułatwi poszukiwania konkretnych rozwiązań, wesprze nawet niewielki biznes - a co za tym idzie - ułatwi codzienną pracę. Obserwowaliśmy od wielu lat jak prężnie rozwija się ta branża, z jak wielkim entuzjazmem rolnicy podchodzą do rozwiązań ułatwiających im poszczególne czynności, jak chętnie korzystają z nowych technologii. Za pomocą aplikacji chcemy niejako tworzyć społeczność branżową, ale też budzić świadomość, iż zakupione maszyny mogą dodatkowo na siebie zarobić i to za sprawą zaledwie kilku kliknięć – komentuje Milena Wasielak, Specjalista ds. Marketingu AgroDeal.

 

AgroDeal jest dostępna bezpłatnie dla użytkowników urządzeń z systemem Android.

Najlepsze marki zostały nagrodzone Polish Exclusive!

zdjęcie Laureaci BQE2016

 

17 lutego 2017 roku w Sali Balowej Sheraton Warsaw Hotel Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej ogłosiło listę laureatów najbardziej prestiżowego wyróżnienia w kraju – Polish Exclusive. Na Gali nagrodzono również wybitne postaci świata biznesu i najlepszych pracodawców.

 

Siódma edycja renomowanego Ogólnopolskiego Programu Polish Exclusive została rozstrzygnięta podczas Wielkiej Gala Biznesu 17 lutego 2017 r. w warszawskim Hotelu Sheraton. W Programie wyróżnione zostały firmy w dwóch kategoriach: Ekskluzywna Polska Marka oraz Ekskluzywna Marka Zagraniczna dostępna na polskim rynku. Zwycięzcy odebrali statuetki oraz licencję upoważniającą do posługiwania się prestiżowym Godłem Polish Exclusive w komunikacji marektingowej.

 

Dla wielu osób ekskluzywna marka oznacza drogą. Nasi Laureaci dowodzą, że ekskluzywny to synonim najwyższej jakości i wyjątkowej dbałości o klientamówił Marcin Andrzejewski, Dyrektor Programowy CBCK.

 

Podczas uroczystości poznaliśmy również laureatki nagrody BusinessWoman Roku 2016. Wybitne kobiety biznesu odebrały statuetki z rąk Ilony Adamskiej, redaktor naczelnej Imperium Kobiet i Law Business Quality. Po raz pierwszy zostały wręczone także statuetki magazynu „Tygrysy Biznesu”. Z kolei tytuł Best Quality Employer 2016, potwierdzający wysokie standardy zarządzania personelem, odebrało 10 firm. Nagrody najlepszym pracodawcom wręczyła Justyna Piesiewcz, prezes IACL, doradca w zakresie rozwoju organizacji i budowania marki.

 

Dziś świętujemy sukces najlepszych przedsiębiorstw w Polsce, które dzięki talentowi i ciężkiej pracy potrafiły wykorzystać swoją szansę i stworzyć wartościowe marki. Z powodzeniem odnajdują się na coraz trudniejszym rynku, zaspakajając potrzeby najbardziej wymagających konsumentów – powiedział Marcin Andrzejewski.

 

Wieczór uświetniła swoim występem gwiazda polskiej muzyki, finalistka programu The Voice of Poland, Moniki Urlik. Goście mogli posłuchać także wybitnej saksofonistki Alicji Skórkiewicz, znanej z programu „Jaka to Melodia?”. Dodatkową atrakcją był pokaz najnowszej kolekcji Glam&Rock przygotowany przez znakomitą projektantkę Annę Cichosz. Galę prowadził wspaniały duet konferansjerski: Ewelina Rydzyńska, stylistka i prezenterka telewizyjna oraz Szymon Kusarek, aktor teatralno-kabaretowy.

 

 

Laureatami Statuetki Godła Polish Exclusive 2016 zostali:

 

 

GABI - PLAST Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe GABRIELA KOŚMIDER

 

KONSORCJUM PROJEKTOWO-WYKONAWCZE "EKOBUDOWA" SP. Z O.O.

 

PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE APIS SP. Z O.O.

 

TRASKO-INWEST Sp. z o.o.

 

Befaszczot Sp. z o.o.

 

FIRMA HERB SP. Z O.O.

 

GERLACH S.A.

 

KALMEDICA SP. Z O.O.

 

KONIOR CLINIC SP. Z O.O. SP. K.

 

OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA w BIERUNIU

 

OKULUS SP. Z O.O.

 

"POL - FOODS" Sp. z o.o.

 

Przedsiębiorstwo Budowlano - Handlowe Arkop Krzysztof Pianowski i S-ka Spółka Jawna

 

RASZ - MET Sp. z o.o.

 

SANTE CLINIC SP. Z O.O. SP.K.

 

Spółdzielnia Pracy "Muszynianka" w Krynicy-Zdroju

 

ŚREDZKA WODA SP. Z O.O.

 

Telewizja Warszawa Daniel Wrocławek

 

ZAKŁAD BUDOWLANY "SIEMASZKO" LESŁAW SIEMASZKO

 

INTER CAR NOWAK

 

ALFAPARF GROUP

dla Ekskluzywnej Marki Zagranicznej – Urządzenie Epildream One marki APG TECH

 

„WOJ - KAT” Sp. z o. o.

Work Service S.A.

Konsorcjum Projektowo-Wykonawcze „EKOBUDOWA” Sp. z o.o.

VFS Usługi Finansowe Sp. z o.o.

Estetica Group Iwona Michalak

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Statuetkę Business Woman 2016 otrzymały:

 

 

Sylwia Pikul – współwłaściciel firmy „VIP” S.D. Pikul spółka jawna

 

Krystyna Arcabowicz – założycielka i członek zarządu APIS Natural Cosmetics

 

Monika Wojczyszyn – właścicielka Partner-Catering

 

Izabela Zielińska- Jałocha – Conference Director Media Biznes

 

Anna Cichosz – Fashion Designer

 

Katarzyna Regulska – właścicielka LIVI STORE

 

Alina Strześniewska – Prezes Radia Kolor

 

Katarzyna Sadowska – właścicielka Cafe Me+Me

 

Anna Wasiewicz – właścicielka My Dental Clinic

 

 

 

 

Laureatami Statuetki Tygrysy Biznesu 2016 zostali:

 

Arkadiusz Watras Właściciel firmy Torpol Sp. z o. o.

 

Ariel Banaszewski Stylista i Redaktor Naczelny Magazynu Moda& Styl

 

Henryk Uluszczak Prezes firmy O.S.K.P. "SERWIS BOX" S.C. z Piaseczna

 

 

 

 

Tytuł Best Quality Employer odebrali:

 

 

Kaufland Polska Markety sp. z o. o. sp.k

Tax Care S.A.

Plastwill Sp.z o. o.

Big Brands Group p. z o.o. Spółka Komandytowa

Kanlux S.A.

MMP Naupack Polska Sp.z o. o.

Zortrax

Eneria Sp.z o.o.

DHL Global Forwarding sp.z o. o.

CBRE Sp z o. o.

 

 

 

Mistrzowskie reklamacje zimowych podróży

Śnieg i mróz zdecydowanie sprzyjają zagranicznym wyjazdom. Duże znaczenie podczas zimowych podróży ma rosnąca popularność skoków narciarskich
oraz zbliżające się Mistrzostwa Świata w Lahti. Liczne sukcesy polskiej reprezentacji wpływają na wzrost zainteresowania turystyką sportową. Z jakimi problemami może się zderzyć kibic konsument oraz jak reklamować ferie zimowe, przypomina Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK).

 

Lahti 2017 – co warto wiedzieć?

Ci szczęściarze, którym udało się zakupić bilety na Mistrzostwa Świata powinni wiedzieć jakie atrakcje i utrudnienia czekają na nich w Lahti.

 

Jak się tam dostać?

Najlepszym rozwiązaniem do kibiców podróżujących do Lahti jest przelot samolotem
do Helsinek. Stamtąd do punktu docelowego dostaniemy się już w godzinę. Pasażerowie mogą zdecydować się na przejazd pociągiem (ceny rozpoczynają się od 7 euro) lub autobusem (cena biletu na tej trasie rozpoczyna się już od 4 euro). Czas przejazdu to około jedna godzina. Na miejscu władze miasta zalecają korzystanie
z transportu publicznego w celu zminimalizowania korków.

Zakwaterowanie

Będąc w Lahti, możesz zarezerwować prywatne mieszkanie (minimum na 2 noce) lub domek.

Jak spędzić wolny czas?

Lahti jest miastem ludzi sportu. Pomiędzy konkursami kibice mogą aktywnie spędzić czas jeżdżąc na nartach lub podziwiając piękne krajobrazy w południowej Finlandii. Wszyscy, którzy relaksują się podczas zwiedzania, mogą odwiedzić muzeum narciarstwa oraz muzeum motocykli. Bardzo dobra sieć komunikacyjna pozwala
w krótkim czasie zwiedzić inne pobliskie miasta.

Grunt to zdrowie!

Każdy posiadacz EKUZ (kartę wyrabia się w wojewódzkim oddziale NFZ) ma gwarantowaną podstawową pomoc w szpitalu. Pacjent musi dopłacić, jeżeli rodzaj świadczenia związanego z daną chorobą klasyfikowany jest jako inny niż pilny, wymagający natychmiastowego leczenia. Aby uzyskać opiekę medyczną na podstawie EKUZ Należy korzystać ze świadczeń w gminnych ośrodkach zdrowia (Terveyskeskus/ Hälsovardscentral) i szpitalach. Informacje na temat placówek służby zdrowia można znaleźć na stronach urzędów miast, a także pod linkiem:

www.kunnat.net/fi/Yhteystiedot/kunta-alan-yhteystiedot/sosiaali-ja-terveydenhuollon-kuntayhtymat/Sivut/default.aspx

Co z reklamacją?

 

 

 

ECK przypomina też w jaki sposób reklamować problemy z zimowymi wyjazdami. Wszyscy miłośnicy białego szaleństwa oraz wierni kibice sportów mogą się spotkać
z niemiłymi niespodziankami na lotnisku, dworcu czy w zarezerwowanym pensjonacie.   Informacje o tym, jak sobie radzić z reklamacją zimowego wyjazdu znajdują się w załączonym poradniku ECK.

 

 

 

Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK) należy do Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich (ang. ECC-Net), służących pomocą konsumentom w całej UE. Europejskie centra konsumenckie bezpłatnie informują konsumentów o ich prawach w Unii Europejskiej oraz pomagają w polubownym rozwiązywaniu sporów ponadgranicznych z przedsiębiorcami mającymi siedziby w UE, Norwegii oraz Islandii. Konsumenci mogą zgłaszać do ECK swoje skargi na nieuczciwe praktyki zagranicznych biur podróży, linii lotniczych, sklepów internetowych czy komisów samochodowych za pomocą formularza skargi dostępnego na stronie internetowej www.konsument.gov.pl, drogą telefoniczną (22 55 60 118), e-mailem ( Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. ) lub osobiście odwiedzając siedzibę centrum w Warszawie przy Placu Powstańców Warszawy 1.

Dodatkowe informacje:
Katarzyna Słupek
Specjalista ds. komunikacji
Europejskie Centrum Konsumenckie
Tel.: 22 55 60 248
E-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
@ECCPoland
Aplikacja ECC-Net Travel
Newsletter           

Niniejsza informacja prasowa jest częścią działania 670714 — ECC-Net PL FPA, które otrzymało dofinansowanie w ramach dotacji na działania Europejskich Centrów Konsumenckich (ECC-Net) z Programu Ochrony Konsumentów w Unii Europejskiej na lata 2014-2020.

Treść informacji prasowej przedstawia poglądy autora i stanowi jego wyłączną odpowiedzialność; w żaden sposób nie odzwierciedla poglądów Komisji Europejskiej i/lub Agencji Wykonawczej ds. Konsumentów, Zdrowia, Rolnictwa i Żywności ani innego organu Unii Europejskiej. Komisja Europejska i/lub Agencja Wykonawcza nie przyjmują odpowiedzialności za żadne wykorzystanie zawartych informacji.

 

 

 


Zobowiązania e-randkowiczów

„W miłości i na wojnie wszystkie chwyty dozwolone” - taką zasadę wyznają niektóre internetowe portale matrymonialne. W dniu zakochanych centra Sieci ECC-NET przypominają, jak mądrze poszukiwać drugiej połówki, unikając wojennej ścieżki z serwisami randkowymi.

W erze cyfrowej znalezienie miłości wymaga nie lada czujności, przede wszystkim
w wyborze portalu. Dlatego przed zawarciem umowy warto dokładnie sprawdzić internetową swatkę.

 

Przede wszystkim:

  • Sprawdź, z jaką firmą zawierasz umowę. Przejrzyj uważnie stronę internetową portalu. Czy znalazłeś precyzyjne dane adresowe, w tym także kontakt, adres na wypadek reklamacji? Pamiętaj, że nie wszystkie serwisy są prowadzone przez polskich przedsiębiorców. W regulaminie znajdź informacje, gdzie firma jest zarejestrowana. Wpisz w wyszukiwarkę nazwę interesującego Cię portalu, poszukaj opinii na jego temat.

Ponadto w regulaminie zwróć szczególną uwagę na:

  • Cenę - rejestracja, tworzenie konta lub dołączanie do serwisu są najczęściej darmowe. Wszystko inne, (zazwyczaj) wymaga opłaty. Spodobało Ci się próbne członkostwo? Musisz wiedzieć, że prawie zawsze przekształca się ono automatycznie w płatne. Portale prześcigają się w różnego rodzaju opcjach „Premium”, dających poza prestiżem dostęp do dodatkowych możliwości, nieosiągalnych dla użytkowników korzystających z darmowego profilu. Za konto z zaawansowanymi funkcjami zapłacisz kilkaset złotych rocznie. Zapoznaj się wcześniej z informacją o cenach i jakie konkretnie usługi są w nie wliczone.
  • Warunki odstąpienia od umowy - czy jest możliwość rezygnacji? Tak, możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od jej zawarcia. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy w tym czasie zdążyłeś już skorzystać z serwisu i masz dostęp do innych profili. Serwis ma jednak obowiązek poinformować cię o tym ograniczeniu, zanim zaczniesz go użytkować.

 

Pan Adam zalogował się na znanym portalu randkowym i zapłacił za 6. miesięczne korzystanie z serwisu od stycznia 2016 roku. Niedawno otrzymał maila z polecaniem zapłaty zaległego abonamentu za drugą połowę 2016 roku – kwota 320 zł. Termin zapłaty mijał już kolejnego dnia.

 

 

 

 

  • Używaj kalendarza! Zaznacz w nim termin, w którym powinieneś odstąpić od umowy!
  • Płać bezpiecznie! Najlepiej za zakupy płacić metodami odpowiednio gwarantowanymi: kartą kredytową lub systemem płatności online typu PayPal, PayU, Dotpay. Upewnij się, że w momencie podawania danych korzystasz z bezpiecznej witryny: symbol zamkniętej kłódki w lewym, górnym rogu okna przeglądarki oraz adres strony internetowej rozpoczynający się od "https://"
  • Zachowaj wszystkie dokumenty przesłane przez przedsiębiorcę, korespondencje ze sprzedawcą, rób print screeny (zrzuty ekranu). Konsumenci skarżą się na różnego rodzaju „chwyty” stosowane przez serwisy, natomiast nie zachowują dokumentów, które są kluczowe w udowodnieniu swojej racji.

Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK) należy do Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich (ang. ECC-Net), służących pomocą konsumentom w całej UE. Europejskie centra konsumenckie bezpłatnie informują konsumentów o ich prawach w Unii Europejskiej oraz pomagają w polubownym rozwiązywaniu sporów ponadgranicznych z przedsiębiorcami mającymi siedziby w UE, Norwegii oraz Islandii. Konsumenci mogą zgłaszać do ECK swoje skargi na nieuczciwe praktyki zagranicznych biur podróży, linii lotniczych, sklepów internetowych czy komisów samochodowych za pomocą formularza skargi dostępnego na stronie internetowej www.konsument.gov.pl, drogą telefoniczną (22 55 60 118), e-mailem ( Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. ) lub osobiście odwiedzając siedzibę centrum w Warszawie przy Placu Powstańców Warszawy 1.

Dodatkowe informacje:
Katarzyna Słupek
Specjalista ds. komunikacji
Europejskie Centrum Konsumenckie
Tel.: 22 55 60 248
E-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
@ECCPoland
Aplikacja ECC-Net Travel
Newsletter           

Niniejsza informacja prasowa jest częścią działania 670714 — ECC-Net PL FPA, które otrzymało dofinansowanie w ramach dotacji na działania Europejskich Centrów Konsumenckich (ECC-Net)
z Programu Ochrony Konsumentów w Unii Europejskiej na lata 2014-2020.

Treść informacji prasowej przedstawia poglądy autora i stanowi jego wyłączną odpowiedzialność; w żaden sposób nie odzwierciedla poglądów Komisji Europejskiej i/lub Agencji Wykonawczej ds. Konsumentów, Zdrowia, Rolnictwa i Żywności ani innego organu Unii Europejskiej. Komisja Europejska i/lub Agencja Wykonawcza nie przyjmują odpowiedzialności za żadne wykorzystanie zawartych informacji.

 

 

 

internet business

© eBiznesOnline. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu.