„Nowoczesna kancelaria i dział prawny - bezpieczeństwo danych, obieg dokumentów i zarządzanie sprawami”

nowoczesnakancelaria 626x170 3

Szanowni Państwo,

 

Wraz z rozwojem kancelarii i działów prawnych rośnie zapotrzebowanie na specjalistyczne, nowatorskie rozwiązania IT dla tej branży. Prawnikom potrzebne są dedykowane kancelariom narzędzia informatyczne, które pomogą pozyskać klienta, utrzymać go oraz sprawnie zarządzać pracą prawników.

Czy innowacyjne technologie zapewniają przewagę konkurencyjną na rynku prawnym w Polsce?

Jak konkurują ze sobą kancelarie prawne?

 

Podczas konferencji „Nowoczesna kancelaria i dział prawny - bezpieczeństwo danych, obieg dokumentów i zarządzanie sprawami” , która odbędzie się 18 grudnia w Warszawie będą mieli Państwo szansę dowiedzieć się jak umiejętnie zarządzać kancelarią prawną oraz instytucjami posiadającymi działy prawne.

Przedstawione zostaną nie tylko techniki zautomatyzowania procesów biznesowych, zarządzania kosztami czy przekształcania danych w informacje ale też bezpiecznego przechowywania dokumentów oraz danych klientów.

Serdecznie zapraszamy!

Strona wydarzenia>>

Bezpłatna Rejestracja>>

Podczas konferencji wystąpią:

- "Czy warto pisać bloga prawniczego? Argumenty za i przeciw."

Monika Markisz - Radca prawny i doradca podatkowy, autorka bloga Podatki dla Prawnika;

- "Zarządzanie kancelarią w kontekście bezpieczeństwa danych".

Przedstawiciel firmy Wolters Kluwer;


- "Nowoczesna kancelaria- RODO dotyczy także Ciebie. Prawdy i mity związane z ochroną danych osobowych."

Dominika Kołodziejska-Koza - Adwokat, Kancelaria Adwokacka APDK

Agnieszka Pietrzak - Adwokat, Kancelaria Adwokacka APDK;

- "Techniczne wymogi Zabezpieczenia danych kancelarii prawnych zgodne z RODO i ISO 27001."

Michał Kaźmierczyk - ENTEO TECH sp z o.o. s.k.;


- "Obieg dokumentów w Kancelarii."

Adw. Michał Tomczak - Adwokat oraz partner w Kancelarii Tomczak & Partnerzy;


-"RODO a proces rekrutacji. Najnowsze propozycje zmian do Kodeksu Pracy."

Adw. Piotr Stankiewicz - Kancelaria Adwokacka Wachowski.

Tematyka konferencji:

- zarządzanie dokumentacją i korespondencją,

- zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta,

- zarządzanie zasobami ludzkimi,

- zarządzanie kosztami, w tym e-faktura,

- podpis elektroniczny,

- Business Intelligence,

- systemy archiwizacji, digitalizacja dokumentów,

- zarządzanie usprawnieniami i dostępem,

- systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR,

- systemy faksowe, skaner, mail,

- automatyzacja procesów biznesowych,

- portale korporacyjne inter/intra/extranet.

Grupa docelowa:

- partnerzy zarządzający / dyrektorzy i kierownicy działów prawnych i kancelarii,

- radcy prawni, prawnicy, adwokaci,

- osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentacją prawną, procesami biznesowymi, kadrami, finansami.

 

Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób.

Wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny>>

Zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji.

 

 

Kontakt:

Pozdrawiam,

Marta Lipińska

Specjalista ds Promocji

tel. +48 721 729 297

fax. +48 22 244 25 37

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Nowoczesna kancelaria i dział prawny - bezpieczeństwo danych, obieg dokumentów i zarządzanie sprawami 18 Grudnia w Warszawie

nowoczesnakancelaria 626x170 3

 


 

Wraz z rozwojem kancelarii i działów prawnych rośnie zapotrzebowanie na specjalistyczne, nowatorskie rozwiązania IT dla tej branży. Prawnikom potrzebne są dedykowane kancelariom narzędzia informatyczne, które pomogą pozyskać klienta, utrzymać go oraz sprawnie zarządzać pracą prawników.

Czy innowacyjne technologie zapewniają przewagę konkurencyjną na rynku prawnym w Polsce?

Jak konkurują ze sobą kancelarie prawne?

 

Podczas konferencji „Nowoczesna kancelaria i dział prawny - bezpieczeństwo danych, obieg dokumentów i zarządzanie sprawami” , która odbędzie się 18 grudnia w Warszawie będą mieli Państwo szansę dowiedzieć się jak umiejętnie zarządzać kancelarią prawną oraz instytucjami posiadającymi działy prawne.

Przedstawione zostaną nie tylko techniki zautomatyzowania procesów biznesowych, zarządzania kosztami czy przekształcania danych w informacje ale też bezpiecznego przechowywania dokumentów oraz danych klientów.

Serdecznie zapraszamy!

Strona wydarzenia>>

Bezpłatna Rejestracja>>

Podczas konferencji wystąpią:

- "Czy warto pisać bloga prawniczego? Argumenty za i przeciw."

Monika Markisz - Radca prawny i doradca podatkowy, autorka bloga Podatki dla Prawnika;

- "Zarządzanie kancelarią w kontekście bezpieczeństwa danych".

Przedstawiciel firmy Wolters Kluwer;


- "Nowoczesna kancelaria- RODO dotyczy także Ciebie. Prawdy i mity związane z ochroną danych osobowych."

Dominika Kołodziejska-Koza - Adwokat, Kancelaria Adwokacka APDK

Agnieszka Pietrzak - Adwokat, Kancelaria Adwokacka APDK;

- "Techniczne wymogi Zabezpieczenia danych kancelarii prawnych zgodne z RODO i ISO 27001."

Michał Kaźmierczyk - ENTEO TECH sp z o.o. s.k.;


- "Obieg dokumentów w Kancelarii."

Adw. Michał Tomczak - Adwokat oraz partner w Kancelarii Tomczak & Partnerzy;


-"RODO a proces rekrutacji. Najnowsze propozycje zmian do Kodeksu Pracy."

Adw. Piotr Stankiewicz - Kancelaria Adwokacka Wachowski.

Tematyka konferencji:

- zarządzanie dokumentacją i korespondencją,

- zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta,

- zarządzanie zasobami ludzkimi,

- zarządzanie kosztami, w tym e-faktura,

- podpis elektroniczny,

- Business Intelligence,

- systemy archiwizacji, digitalizacja dokumentów,

- zarządzanie usprawnieniami i dostępem,

- systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR,

- systemy faksowe, skaner, mail,

- automatyzacja procesów biznesowych,

- portale korporacyjne inter/intra/extranet.

Grupa docelowa:

- partnerzy zarządzający / dyrektorzy i kierownicy działów prawnych i kancelarii,

- radcy prawni, prawnicy, adwokaci,

- osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentacją prawną, procesami biznesowymi, kadrami, finansami.

 

Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób.

Wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny>>

Zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji.

Smart shopping w Black Friday Czyli jak nie wpaść w pułapkę promocji, kupując kosmetyki

Infografika najbardziej dochodowe dni

Kosmetyki i perfumy to kategorie produktów, które chętnie kupujemy w sklepach internetowych. Według raportu Gemius „E-commerce w Polsce 2018” w zeszłym roku nabyło je w ten sposób 43% ankietowanych. Szczególnym zainteresowaniem cieszą się produkty w atrakcyjnych cenach. A okazja do promocyjnych zakupów zbliża się wielkimi krokami. Przed nami Black Friday, zaraz po nim Cyber Monday, czyli dni wyprzedaży w sklepach stacjonarnych i internetowych.

 

Koniec listopada to raj dla łowców okazji. W tym roku weekend największych wyprzedaży rozpoczyna się w Black Friday – który przypada na 23 listopada – i potrwa do 26 listopada, czyli Cyber Monday. Jak podaje Santander Consumer Bank, z zeszłorocznych ofert przygotowanych na sam tylko Black Friday skorzystało 18% Polaków, a zgodnie z prognozami w 2018 r. odsetek ten wzrośnie do 25%. Planując okazjonalne zakupy, warto uzbroić się w wiedzę na temat przysługujących nam praw. Dysponując takim orężem, zmniejszymy ryzyko tego, że zamiast cieszyć się oszczędnościami, zostaniemy z niechcianym produktem, który nie spełnia naszych oczekiwań. Eksperci Trusted Shops, firmy oferującej gwarancję zwrotu pieniędzy klientom sklepów internetowych, podpowiadają, jak w tym czasie kupować z głową.

 

 

Czy możemy zwrócić kosmetyki kupione w sklepie internetowym?

 

Zakupy w sklepie internetowym to umowa zawierana ze sprzedawcą na odległość. Można od niej odstąpić na zasadach zdefiniowanych w w ustawie o prawach konsumenta. Przepisy określają, iż w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru, możemy zgłosić chęć odstąpienia od umowy. Gdy już to zrobimy mamy kolejnych 14 dni na odesłanie towaru do sklepu. Jednak prawo wskazuje również wyjątki i do nich zaliczają się m.in. rzeczy dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu, takie jak np. kosmetyki. Nie możemy ich zwrócić, jeśli oryginalne, zapieczętowane opakowanie zostało otwarte. Przeważają tu bowiem względy związane z ochroną zdrowia i higieny. Jednak w praktyce okazuje się, że sklepy online podchodzą do tej kwestii indywidualnie.

 

Należy pamiętać, że kosmetyki należą do kategorii produktów, których po otwarciu opakowania, ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, zwrócić nie możemy. Jednak wiele sklepów internetowych stosuje w tym zakresie własną politykę, podyktowaną obowiązującymi standardami, wśród których satysfakcja i zadowolenie klientów stanowią najważniejszy punkt. Dlatego też, decydując się na zakup kosmetyków czy perfum w sklepie internetowym, warto zapoznać się z jego regulaminem. To najlepszy sposób na to, aby cieszyć się nie tylko produktami kupionymi w atrakcyjnej cenie, ale również zaoszczędzonym czasem, który zyskujemy dzięki zakupom online – mówi Anna Rak, Country Manager Trusted Shops w Polsce.

 

Jak wybierać kosmetyki?

 

Pierwsza zasada, której powinniśmy przestrzegać, decydując się na zakup kosmetyków, powinna brzmieć: nie kupuj kota w worku. Co to oznacza w praktyce? Powinniśmy dokładnie czytać opisy produktów oraz ich skład, aby mieć pewność, że wybrany produkt jest bezpieczny i spełni nasze oczekiwania. Rzetelne sklepy internetowe dbają o to, aby udzielać możliwie jak najdokładniejszych informacji. Szczegółowo opisują właściwości kosmetyków i wiek osób, dla których są przeznaczone. Dzięki coraz lepiej rozbudowanym narzędziom online, korzystanie z drogerii internetowych daje dodatkowe możliwości, jak dopasowanie produktów do konkretnego rodzaju skóry, wyszukanie ich po składzie czy – jak to ma miejsce w przypadku perfumerii – zawierających nasze ulubione nuty zapachowe. Część sklepów oferuje również próbki kosmetyków. To doskonały sposób na to, żeby wypróbować kosmetyk bez konieczności otwierania oryginalnego opakowania.

 

 

Jak wybrać sklep internetowy?

 

Decydując się na zakup kosmetyków w sklepach internetowych, często kierujemy się ceną. Warto jednak do tego kryterium dołożyć jeszcze jedno – zapisy w regulaminie dotyczące zasad odstąpienia od umowy. Wiele kwestii związanych z tym procesem regulowanych jest indywidualnie, a sklepy – zwłaszcza te renomowane – są w tym przypadku bardziej liberalne i nawet wtedy, gdy prawo nie narzuca takiego obowiązku, skłonne są odstąpić od zawartej umowy. Potwierdzeniem wiarygodności danego sklepu internetowego są również certyfikaty przyznawane przez niezależne instytucje. Te dają gwarancję, że oferta, transakcje finansowe, ale również ochrona naszych danych osobowych, zgodne są z obowiązującym prawem i przeprowadzane z zachowaniem najwyższych standardów.

 

O firmie Trusted Shops

Trusted Shops to europejska firma oferująca kompleksowe rozwiązania budujące zaufanie do zakupów w sieci. Od momentu założenia firmy w 1999 w Kolonii certyfikaty Trusted Shops uzyskało ponad 20 000 sklepów internetowych. Audyt ekspercki, któremu poddawani są sprzedawcy internetowi, uwzględnia szczegółowe kryteria, takie jak wypłacalność, przejrzystość cen, obsługa klienta oraz ochrona danych. Do sklepów certyfikowanych przez Trusted Shops należą takie znane firmy jak 5.10.15, Meble Abra, EuroFlorist, Neo24.pl, Cyfrowe.pl i wiele innych. Dzięki połączeniu audytu eksperckiego, ochrony kupującego oraz systemu opinii, Trusted Shops oferuje kompleksowy pakiet usług budujących poczucie bezpieczeństwa wśród konsumentów.

Więcej informacji na temat firmy oraz zdjęcia w wysokiej rozdzielczości dostępne są na stronie http://www.trustedshops.pl/handlowcy/press-centre.html


Bezpieczny Black Friday – na co powinny zwrócić uwagę sklepy internetowe

 

Zbliżający się Czarny Piątek, nieoficjalnie rozpoczynający sezon zakupów przedświątecznych, to czas żniw dla sprzedawców internetowych. Niestety nie tylko dla nich. Zakupowa gorączka to także okres wzmożonej aktywności cyberprzestępców, dla których e-sklepy i ich klienci stają się w listopadzie i grudniu łatwym celem.

Black Friday to pierwszy piątek po amerykańskim Święcie Dziękczynienia, który nieoficjalnie otwiera sezon zakupów przedświątecznych. Czarny Piątek i następujący zaraz po nim Cyber Poniedziałek to okres, w którym e-sprzedawcy oferują znaczne obniżki cen i notują wzrosty sprzedaży. Globalne analizy przeprowadzone przez Salesforce przewidują, że w tym roku dochód sektora e-commerce w okresie okołoświątecznym wzrośnie o 13% w stosunku do poprzedniego roku, i po raz pierwszy, więcej zakupów (aż 68 proc.) dokonanych zostanie za pośrednictwem telefonów komórkowych niż za pomocą jakichkolwiek innych urządzeń. Nie inaczej jest na rodzimym rynku – według szacunków Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, w Czarny Piątek 2017 roku polskie sklepy odnotowały nawet 5 proc. wzrostu sprzedaży. Cyberprzestępcy przygotowują się do tego wyjątkowego weekendu niemal równie pieczołowicie jak sprzedawcy – w ich przypadku oznacza to jednak np. budowanie botnetów (sieci komputerów zombie przeznaczonych do ataków) oraz infekowania popularnych stron internetowych. Jakich zagrożeń związanych z Czarnym Piątkiem mogą w takim razie spodziewać się e-sklepy?

Ataki DDOS – Distributed Denial of Service – jest to atak mający na celu przeładowanie serwerów obsługujących stronę internetową firmy, a przez to uniemożliwienie dalszego świadczenia usług. W dniu zwiększonego zainteresowania klientów każda sekunda, gdy strona nie działa, przekłada się na konkretne straty finansowe. W zamian za wznowienie działania sklepu hakerzy mogą z kolei żądać okupu. Dokładnie taki los spotkał strony internetowe popularnych duńskich sieci Bilka oraz Fotex w samym środku promocji z okazji trwającego Czarnego Piątku.

Infekowanie strony – to subtelniejszy rodzaj ataku, w którym celem mogą być klienci sklepu, a nie sam sklep. Poprzez złośliwe oprogramowanie zainstalowane na stronie możliwe jest przejęcie danych logowania oraz numerów kart kredytowych użytkowników. Fakt, że strona internetowa sklepu została wykorzystana do takich celów, może mieć poważne i długofalowe konsekwencje dla reputacji firmy.

Kradzież danych – według danych portalu Breach Level Index, w samej tylko pierwszej połowie 2018 roku w skali globalnej z rozmaitych baz danych wyciekło ponad 3,35 miliardów rekordów. Jeden z najgłośniejszych wycieków dotyczył firmy Adidas, której skradziono informacje na temat 2 milionów klientów[1]. Koszty takich wycieków danych są gigantyczne. Jak wyliczono w raporcie Ponemon Institute zrealizowanym dla F5 Networks, w skali globalnej średni koszt incydentu związanego z wyciekiem danych osobowych (klientów lub pracowników firmy) kształtuje się na poziomie $6.29 miliona dolarów.

Podszywanie się (szczególnie pod aplikację mobilną) – Nie brakuje przypadków, w których aplikacje mobilne wykorzystujące odniesienie do Czarnego Piątku są w istocie złośliwym oprogramowaniem, którego celem jest kradzież danych użytkowników oraz uzyskanie dostępu do ich kont bankowych. Co więcej, aplikacje te często odwołują się do nazw popularnych sprzedawców. Oznacza to, że nawet jeśli hakerzy nie traktują sklepu jako bezpośredni cel ataku, mogą z powodzeniem wykorzystywać jego popularność i budowaną przez lata reputację.

Taktyki stosowane przez cyberprzestępców stają się coraz bardziej inteligentne, i choć ochrona przed nimi jest coraz trudniejsza, nie jest jednak niemożliwa. W obszarze cyberbezpieczeństwa wciąż funkcjonują mity, wśród których chyba najbardziej szkodliwym jest przekonanie o większym bezpieczeństwie własnego, fizycznego sprzętu stojącego w serwerowni firmy. Poza kilkoma wyjątkami, takimi jak bankowość, poczucie kontroli jest złudne – tylko absolutnie największe e-sklepy mogą sobie pozwolić na usługi wysokiej klasy specjalistów od cyberbezpieczeństwa. Z kolei dostawcy chmury obliczeniowej, dzięki swojej skali działania, zapewniają swoim klientom absolutnie najlepszy poziom zabezpieczeń – mówi Ireneusz Wiśniewski, Dyrektor Zarządzający w F5 Networks. E-sklepy, które chcą się uodpornić na wyzwania takie jak DDOS czy ataki przy użyciu exploitów, powinny także zainwestować w wielopoziomowe zabezpieczenia dostosowane do prowadzonego przez nich biznesu. Technologie, takie jak ochrona przed botnetami, szyfrowanie warstwy aplikacyjnej, bezpieczeństwo API i analiza zachowań, które widzimy w obecnie stosowanych zaawansowanych zaporach sieciowych (WAF), są kluczowe w obronie przed atakami. Tylko dzięki takim zautomatyzowanym rozwiązaniom wykorzystującym systemy uczące się biznes, w tym także, e-sklepy, mogą lepiej wykrywać próby cyberataków oraz im zapobiegać, tym samym chroniąc swoją reputację, a co najważniejsze, dane i portfele klientów – dodaje Ireneusz Wiśniewski.



20 proc. klientów robi zakupy pod wpływem digital signage

Już 70 proc. konsumentów zwraca uwagę na reklamy emitowane na nośnikach cyfrowych, a 20 proc. dokonuje pod ich wpływem spontanicznego zakupu. Jeżeli prognozy ekspertów sprawdzą się, 2019 rok w branży retail stanie pod znakiem multimedialnych form prezentowania treści reklamowych i informacyjnych.

 

2013 rok. W Londynie przy Piccadilly Circus zobaczyć można reklamę British Airways z małym chłopcem. Ku zaskoczeniu, gdy na niebie pojawia się samolot, obraz ożywa - chłopiec wstaje z rączką zwróconą ku górze, a na ekranie wyświetla się informacja o numerze lotu oraz jego destynacji.

 

2017 rok, ta sama lokalizacja, kolejny cyfrowy billboard. To, czy wyświetli reklamę Coca-Coli, Hyundaia, Samsunga czy L'Oréala zależy do tego, jaką marką, modelem i kolorem samochodu porusza się odbiorca.

 fot piccadillyon

 

Źródło: facebook.com/piccadillyon

 

Magia? Nie, to digital signage, technologia, o której na zachodzie wiadomo od dawna. Teraz powoli, choć sukcesywnie, wkracza do polskiego świata marketingu cyfrowego. I naprawdę ma sporą szansę wywrócić go do góry nogami.

 

Statystyki nie kłamią

 

Zgodnie z badaniem Toshiby, 70 proc. klientów zwraca uwagę na reklamy multimedialne, a 20 proc. dokonuje pod ich wpływem spontanicznego zakupu. Nic dziwnego, bo digital signage to innowacyjny sposób na reklamę, która zaskakuje. Z jednej strony niesztampową treścią, z drugiej - niestandardową formą wyświetlania na ekranach wyposażonych w matryce o wysokiej jasności i kontraście, które pozwalają uzyskać idealną czytelność bez względu na warunki oświetleniowe.

 

Dynamiczne obrazy sprzedają 32 proc. więcej

 

Zgodnie z badaniem Digital Place-Based Media ROI Analysis, treści multimedialne są 5-krotnie skuteczniejsze w przyciąganiu uwagi klientów oraz 10-krotnie lepiej zapamiętywane niż reklama statyczna prezentowana np. na klasycznych roll-upach czy papierowych plakatach. Poza tym elektroniczne reklamy umieszczane w sklepach podnoszą sprzedaż promowanych na nich produktów średnio o 32 proc.!

 

Do tej pory w centrach handlowych, sklepach, salonach i wszystkich innych miejscach, w których wykorzystuje się sprzęt do wyświetlania dynamicznych przekazów, dominowały telewizory LED, OLED i LCD. Nowością są ekrany o niestandardowym formacie – np. Unilumin UTV-P, które odchodzą od klasycznej formy i dają możliwość zdalnego zarządzania i kontroli. To pierwszy krok, aby znacząco wyróżnić się na tle tradycyjnych rozwiązań do odtwarzania treści reklamowych czy informacyjnych.

 

Ekrany UTV-P to gotowe wyświetlacze LED o wysokiej jasności i kontraście, które pozwalają emitować bardzo żywy i dynamiczny obraz bez ramek. Dają o wiele bogatszy efekt wizualny niż tradycyjne monitory, większe kąty widzenia bez refleksów, 14-bitową głębię kolorów, a przy tym cechuje je 100 tys. godzin żywotności przy pracy 24/7. Pojawiają się w nowoczesnym digital signage dla galerii handlowych, sklepów, salonów usługowych i innych lokalizacji, w których reklama nie powinna ograniczać się jedynie do wyświetlania zdjęć na standardowym TV tłumaczy Adam Kaczmarek, menadżer projektów biznesowych ViDiS SA, wyłącznego dystrybutora ekranów Unilumin UTV-P w Polsce.

fot unilumin2

 

 

Źródło: Unilumin

 

Personalizacja daje 44 proc. lojalnych klientów

 

Badania udowadniają, że statyczny przekaz w zestawieniu z digital signage ma niewielką szansę na przejęcie uwagi użytkownika oraz zwiększenie jego zaangażowania. Jednak sam nośnik cyfrowy do odtwarzania reklamy czy informacji to dopiero połowa sukcesu. Liczy się bowiem to, co i jak zakomunikujemy.

 

Zgodnie z badaniem Kinetic Panels, 44 proc. klientów deklaruje większą lojalność wobec detalisty, który w swoich punktach sprzedaży wykorzystuje spersonalizowane systemy digital signage. Dlatego, oprócz wyświetlania typowych spotów reklamowych, warto wykorzystać możliwości jakie dają te narzędzia, odpowiednio planując choćby czas, kolejność czy liczbę powtórzeń reklamy na multimedialnym ekranie. - Niezwykle ważna jest personalizacja treści w zależności od np. płci, wieku czy szczególnych cech odbiorcy. Dopasowując zawartość reklamy do osoby, która spogląda na monitor, czy innych specyficznych czynników, np. warunków pogodowych, zdecydowanie zwiększy się szansę na sprzedaż pokazywanego produktu czy usługi – dodaje Adam Kaczmarek.

 

Rynek warty 32,84 miliardy dolarów!

 

Digital signage to technologia, na którą mogą sobie pozwolić nie tylko duże koncerny. Obecnie z tej formy komunikacji wizualnej korzystają zarówno galerie handlowe i punkty sprzedaży detalicznej, jak i inne sektory szukające nowoczesnych metod efektywnego oraz dynamicznego przekazu. Multimedialne ekrany znaleźć można np. na dworcach i lotniskach, w hotelach i nieruchomościach komercyjnych czy zakładach usługowych. Stają się elementem ekspozycji produktów i usług w czasie eventów czy targów. To systemy, które z mocnym przytupem wchodzą do świata marketingu cyfrowego, pozwalając wyróżnić się na tle konkurencji i wpłynąć na podejmowane decyzje zakupowe. Nie bez powodu, zgodnie z badaniami MarketsandMarkets, globalna wartość rynku digital signage rośnie w tempie 7,4 proc. rocznie, a na koniec 2023 roku ma osiągnąć wartość 32,84 miliardów dolarów!

 

Źródło: www.unilumin.pl

 

 

 

 

internet business

© eBiznesOnline. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu.