Forum Transportu Publicznego – nowe technologie i bezpieczeństwo 30 08 2017

forum transportu 30 sierpnia

Celem ogólnym dla systemu komunikacji zbiorowej jest optymalna realizacja potrzeb przewozowych pasażerów poprzez wykorzystanie dostępnych technologii. Zaproszeni eksperci w zwięzłej formie przekażą pełen zakres praktycznych informacji dotyczący tej tematyki, szczególnie istotnej po rozpoczęciu kolejnego okresu budżetowego Unii Europejskiej.

    Jak gospodarować środki z UE na rzecz rozwoju transportu publicznego?
    Jak zrównoważyć mobilność miejską?
    Jak poprawić bezpieczeństwo korzystania z transportu zbiorowego?
    Jak zmniejszyć niekorzystne oddziaływanie transportu miejskiego na środowisko?


Na te i wiele innych pytań uzyskają Państwo odpowiedź podczas "Forum Transportu Publicznego – nowe technologie i bezpieczeństwo" już 30 sierpnia w Warszawie.
Do bezpłatnej rejestracji zapraszamy: przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego, operatorów publicznego transportu zbiorowego, przedstawicieli instytucji rządowych i samorządowych, przedstawicieli ministerstw i urzędów centralnych.

Zarejestruj się już teraz ->> Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Patroni honorowi konferencji: Jacek Krupa - Marszałek Województwa Małopolskiego, Adam Struzik – Marszałek Województwa Mazowieckiego, Elżbieta Anna Polak – Marszałek Województwa Lubuskiego, ZTM Lublin.

Na forum wystąpią:

    Elżbieta Anna Polak – Marszałek Województwa Lubuskiego
    Jerzy Lejk - Prezes zarządu, Metro Warszawskie
    Łukasz Puchalski - dyrektora ZDM i Pełnomocnik Prezydenta m. st. Warszawy ds. komunikacji rowerowej, Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie
    Grzegorz Malec - Dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie

Podczas trzeciej edycji wydarzenia odbędzie się Konkurs „Asy Transportu Publicznego”. Konkurs ma na celu uhonorowanie najlepszych miast, osób i firm mających znaczący wpływ na kształt i rozwój rynku transportu publicznego w Polsce. Kapituła na podstawie nadesłanych zgłoszeń oraz własnej wiedzy i doświadczenia dokona wyboru laureatów Konkursu. W Kapitule Konkursu pod przewodnictwem Prof. Wojciecha Suchorzewskiego, zasiadają osoby cieszące się autorytetem i uznaniem w polskim środowisku transportowym.

Zapraszamy do pobrania i wypełnienie formularza zgłoszeniowego do udziału w Konkursie "Asy Transportu Publicznego" >>> http://pirbinstytut.pl/index.php/konkurs-ftp/formularz-ftp

Termin nadsyłania zgłoszeń mija 21 lipca.

Miejsce konferencji: Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” S.A., ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa


Kontakt z organizatorem:
Karolina Gromadzka
specjalista ds. promocji
mobile: + 48 535 304 214
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

 

21 września 2017 Targi Outsourcing Expo

Outsourcing – polega na przekazywaniu zadań, funkcji, projektów i procesów do realizacji firmie zewnętrznej”.

oe 1

 

Już 21 września 2017 Targi Outsourcing Expo – Ogólnopolskie Spotkanie Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Dzień rozwoju dla Twojej firmy!

Podczas wydarzenia, przedstawiciele polskiego biznesu dowiedzą się jak wprowadzić innowacje do swojej firmy i zoptymalizować koszty.

 

Ponad 100 stoisk wystawienniczych, panele dyskusyjne, Business Speed Dating, strefa networkingu, konferencje poświęcone korzyściom, jakie daje zlecanie części zadań na zewnątrz firmy – to tylko niektóre z propozycji czekających na gości targów Outsourcing Expo.

Wydarzenie odbędzie się 21 września na PGE Narodowym – najbardziej pożądanym i luksusowym obiekcie biznesowym w Polsce.

Polska jest liderem w zakresie rozwoju outsourcingu w Europie, stąd ogromne zainteresowanie wydarzeniem i potrzeba jego tworzenia.

 

Targi

Podczas imprezy potencjał rynku usług zewnętrznych zaprezentują firmy z branży oustourcingowej z 12 sektorów i 150 podsektorów. Będą wśród nich firmy z obszarów: HR, wsparcie sprzedaży, IT, marketingu, TSL/usługi kurierskie, BPO, księgowość/rachunkowość, doradztwo/konsulting, call center, zarządzanie nieruchomościami, biuro. Wśród zwiedzających nie może zabraknąć przedstawicieli biznesu, w szczególności małych i średnich firm, dla których tak ważna jest optymalizacja kosztów.

 

- Chcemy pokazać polskim przedsiębiorcom korzyści płynące z modelu outsourcingowego.

Z doświadczenia wiemy, jak niewielu z nich uświadamia sobie, że niektóre obszary np. sprawy kadrowe, prawne, IT czy księgowe można zlecić firmom zewnętrznym i dzięki temu znacznie zredukować koszty – mówi Edyta Owczarek, Prezes IC Events - Organizatot Targów Outsourcingu Expo.

 

 

Model wydarzenia

 

Biznesowe spotkanie polskich przedsiębiorców i osób zarządzających. Zarówno wystawcy, jak i odwiedzający z pewnością docenią fakt, iż Targi gromadzą ponad 100 firm prezentujących swoją ofertę w wielu obszarach wsparcia przedsiębiorstw. To jedyne w Polsce wydarzenie biznesowe na tak dużą skalę.

 

Jednak Targi Outsourcing Expo będą mieć charakter nie tylko wystawienniczy, ale również networkingowy i edukacyjny. - Głównym celem Targów Outsourcing Expo, oprócz prezentacji innowacyjnej oferty usług outsourcingowych, jest pomoc polskim przedsiębiorcom
w bardziej efektywnym prowadzeniu biznesu poprzez dostarczanie im cennych kontaktów –
podkreśla Organizator.



Wydarzenia towarzyszące

 

Podczas Targów odbędzie się również konferencja dla Przedsiębiorców – podzielone na bloki: podatki, motywacja, innowacja, optymalizacja z wystąpieniem czołowych Prelegentów. Wśród nich Radca prawny Krzysztof Brola - Ekspert w zakresie negocjacji i obsługi prawnej biznesu, posiadający ponad piętnastoletnie doświadczenie w bieżącej obsłudze prawnej małych i średnich firm, Michał Leszek – twórca marki Kruger&Matz, Krystian Łatka i dr Krzysztof Radzikowski – doradcy podatkowi Instytutu Studiów Podatkowych Modzelewski i i Wspólnicy Sp. z o.o., Emilia Dąbrowska – przedstawiciel Pracuj.pl oraz Marcin Sosnowski – Dyrektor Wykonawczy w Polskim Stowarzyszeniu Marketingu SMB.

Wystąpienie każdego z Wykładowców, zakończy się panelem dyskusyjnym, który umożliwi zgłębienie tematu lub zadanie dodatkowych pytań.

 

Kolejnym wydarzeniem towarzyszącym będzie Business Speed Dating, czyli szybkie, kilkuminutowe spotkania jeden do jednego, podczas których obie strony w zwięzły sposób wymieniają się kontaktami, przedstawiają swoją działalność i ustalają, w jaki sposób mogą współpracować biznesowo.

 

Następny punkt Targów Outsourcing Expo, to strefa networkingu w której Odwiedzający będą nawiązywać kolejne relacje. O ile taka strefa nie jest nowością, to warto zaznaczyć, że o jej poprawny przebieg zadbają prawdziwi Specjaliści oraz prawdziwy Ekspert w tej dziedzinie – Grzegorz Turniak. Wszystko po to, aby każdy Odwiedzający czuł sie komfortowo bez względu na jego własne cechy osobowe, które ułatwiają lub utrudniają mu nawiązywanie kontaktów.

 

 

Sprzedaż biletów na Targi Outsourcing Expo – Ogólnopolskie Spotkanie Małych i Średnich Przedsiębiorstw już trwa. Warto rezerwować swoje miejsce wcześniej i kontaktować się z Organizatorami w celu określenia swoich preferencji podczas odbywających się tam spotkań biznesowych.

 

Szczegółowe informacje o Targach dostępne są w stronie: www.outsourcingexpo.pl i na profilu wydarzenia na Facebooku: Outsourcing EXPO.

 

 

Digital Investigation 27 lipiec 2017 roku w Warszawie

PIRB-logo-rozwiniete-gora

Polski Instytut Rozwoju Biznesu zaprasza na konferencję

„Digital Investigation”

 

Kiedy?

27 lipiec 2017 roku w Warszawie

Gdzie?

Centrum Konferencyjne Dago
Rondo ONZ 1

 

            Tematyka Konferencji obejmuje:

 

Systemy do zarządzania bezpieczeństwem informacji

Czynniki zagrażające bezpieczeństwu IT w nowoczesnych przedsiębiorstwach

Proces postępowania z incydentami w organizacji

Scenariusze awaryjne w zarządzaniu ciągłością działania

Audyt i kontrola bezpieczeństwa IT

Zarządzanie tożsamością

Polityka bezpieczeństwa, cyberprzestępczość

Ochrona przed atakami hakerskimi

Nowości prawne w zakresie wykorzystania narzędzi informatyki śledczej

Dowód elektroniczny

Pozyskiwanie i analiza danych z urządzeń mobilnych

Analiza danych śledczych

Informatyka śledcza w chmurze

Laboratoria informatyki śledczej

 

Dla kogo?

Konferencja skierowana jest do dyrektorów i kierowników działów IT, administratorów bezpieczeństwa Informacji, oficerów bezpieczeństwa, dyrektorów i kierowników działów: prawnych, ds. planowania strategii, ds. rozwoju, osób pracujących w organach śledczych, biegłych sądowych, specjalistów ds. bezpieczeństwa IT.

 

 

Jak się zgłosić?

Warunkiem udziału w konferencji jest rejestracja na stronie Polskiego Instytutu Rozwoju Biznesu.

Link do rejestracji : http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracia-digital

 

 

Osoby do kontaktu w sprawach zgłoszeń na konferencję:

Urszula Horeczy

tel. +48 531 375 811

e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

ul. Batalionu Platerówek 3

03-308 Warszawa


Kongres Business Intelligence Trends – efektywna analityka biznesowa

Konferencja pomoże nabyć słuchaczom wiedzę, umożliwiającą doprowadzenie firmy do
doskonałości w zarządzaniu wydajnością organizacji, poprzez odpowiedź na pytania:
– Jakie są kierunki rozwoju BI?
– Jak opracować skuteczną metodę BI?
– Jak uzyskać zaangażowanie użytkowników biznesowych w BI?
– Jakie metody wdrażać dla poprawy jakości pracy danych?

business inteligence27 06 2017

W programie wydarzenia m.in.:

ü  Nowoczesne narzędzia prognostyczne. Prognozowanie w R.   
dr inż. Artur Suchwałko, QuantUP

ü  Analityka danych w środowisku HADOOP
Piotr Czarnas, Querona

ü  Jak chronić duże ilości danych przed wyciekiem na zewnątrz ?
Piotr Staroń, Staroń & Partners

ü  Zobacz swoje dane i podejmuj skuteczne decyzje
Piotr Reszka, ASTRAFOX

Strona internetowa wydarzenia: http://bitrends.pl/

 

Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona.

Uczestnikom konferencji zapewniamy przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.

 

Kontakt z organizatorem:

tel.: 22-39-09-109

kom.: 531 806 841
website:
http://pureconferences.pl

 

warsztaty "BIG DATA W BANKOWOŚCI: PRZYKŁADY ZASTOSOWAŃ, TRENDY TECHNOLOGICZNE" Warszawa, 26 lipca 2017 r.

W programie:

 

Wykład, konsultacje: Przykłady rozwiązań opartych o technologię BIG DATA w polskich i światowych instytucjach finansowych:

        Jak rozwój big data zmienił podejście do zarządzania danymi?

        Rozwój analityki predykcyjnej – zastosowania w bankowości.

        Przegląd wybranych rozwiązań opartych o analitykę big data w sektorze finansowym.

 

Wykład, konsultacje: Jak dane i sztuczna inteligencja zmieniają świat:

Patrząc na rynek Big Data w ciągu ostatnich lat widzimy przenikanie się i konwergencje trendów w obszarach: Data, Big Data, Artificial Intelligence, i Internet of Things. Coraz trudniej jest precyzyjnie określić przyszłe trendy oraz keirunki rozwoju technologii. Dane mają potencjał do budowania przewagi konkurencyjnej i dodatkowych wartości. A ich posiadanie, czy prawa własności do nich stają się kluczowe dla gospodarki cyfrowej. Prelekcja obejmie nastepujace zagadnienia i tematy:

        Podstawowe trendy przyczyniajace sie do gospodarki opartej na danych: hyperconnectivity & Internet of Things.

        Big Data – podstawowe pojęcia i definicje.

        Interfejs czlowiek – komputer: co było, co jest, co będzie.

        Dane niestrukturalne – jak z nich wyłuskiwać informacje.

        Ekonomia oparta na danych – zaawansowana analityka to za mało

Omówienie w/w kwestii będzie wspierane zarówno przykładami prac naukowo-badawczych jak i dostępnych już produktów na rynku oraz przykładowych wdrożeniach.

 

 

 

Szczegółowy PROGRAM szkolenia: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/bigdata/index.php  

 

Zapraszamy do skorzystania z 10% RABATu na udział w szkoleniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego:

http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/bigdata/formularz_pr10.php

 

 

 

Organizator:

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.;

www.cpi.com.pl

tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.


internet business

© eBiznesOnline. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu.