VII Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

Rzeszów, 30 października 2017 r.

 

Obraz1

Jak promować województwa i samorządy lokalne?

Kampanie i narzędzia marketingowe w nowoczesnej komunikacji.      

 

Prawidłowo skonstruowana i wdrożona strategia marketingowa może przynieść samorządowi wiele korzyści. Warto więc, aby osoby zajmujące się na co dzień promocją miast i gmin regularnie poszerzały swoją wiedzę w tym zakresie. Okazją do jej zdobycia będzie VII edycja Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, w trakcie którego praktycy oraz specjaliści ds. marketingu będą dzielić się własnym doświadczeniem.

Współczesny marketing dotyczy nie tylko prywatnych podmiotów gospodarczych i instytucji. Dzisiaj skutecznej promocji potrzebują także samorządy każdego szczebla, zarówno gminne jak i wojewódzkie. W marketingu gmin czy województw chodzi przede wszystkim o budowę pozytywnych skojarzeń z danym miejscem. Strategia marki miejsca powinna więc polegać na tworzeniu odpowiednich związków z otoczeniem. Nie uda się tego zrobić bez relacji opartych na emocjach. Dobra strategia sprawia, iż mieszkańcy identyfikują się z miejscem, w którym mieszkają, a turyści chcą odwiedzać okolice pełne „pozytywnych wibracji” – mówi Gabriela Prokocka-Kazek, Dyrektor Departamentu Marki Małopolska Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego, która jest prelegentką tegorocznego Kongresu.

Kongres Innowacyjnego Marketingu to dwa dni licznych prelekcji, w trakcie których poruszone zostanie szerokie spektrum tematów z zakresu marketingu terytorialnego. Dzisiaj miasta i gminy zastanawiają się w jaki sposób polepszyć życie mieszkańców, uczą się co to znaczy być SMART, próbując tym samym dostosować się do potrzeb młodszego pokolenia, które spędza swój wolny czas głównie on-line. Temat SMART miast poruszy jeden z prelegentów – Sebastian Chachołek, Prezes Zarządu Grupy PRC.

Media społecznościowe generują możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców, również tych, którzy często podróżują po Polsce i za granicę. O tym jak działać lokalnie i myśleć globalnie opowie Anna Nawrocka- Tełewiak, organizatorka festiwalu Young Arts Festival. Prelegenci opowiedzą także o narzędziach wdrażania kampanii informacyjnych, aspektach prawnych związanych z wizerunkiem samorządu i jego reprezentantów oraz spróbują odpowiedzieć na pytanie: po co w ogóle potrzebny jest marketing? W trakcie Kongresu uczestnicy będą mogli wziąć udział w wartościowych warsztatach, które w tym roku poprowadzą: Wojciech Szymański, Prezes Zarządu IDEO Force Sp. z o. o. oraz Michał Basiński, Manager Projektów i ekspert SYNERGIA Lublin.

 

 

 

 

***

Dane osoby do kontaktu:

dr hab. Dariusz Tworzydło,

Prezes Zarządu Exacto sp. z o.o.

tel.: 602 44 55 96

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

***

Informacje dodatkowe: Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach jest wydarzeniem cyklicznym, organizowanym od 2011 r., podczas którego rozmawia się o innowacyjnych rozwiązaniach i narzędziach marketingowych dla regionów. Wydarzenie skierowane jest do przedstawicieli samorządów, pracowników agencji, firm oraz instytucji okołobiznesowych zajmujących się wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań promocyjnych. Ubiegłoroczna edycja Konferencji zgromadziła blisko 150 osób. Więcej informacji na ten temat: http://www.podkarpackie.org.pl

Organizatorem Kongresu jest Exacto Sp. z o.o. Partnerami strategicznymiUrząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa oraz Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka.

Partnerami Kongresu są: Ideo, Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej, TOP S.A., Logito, oraz Newspoint Sp. z o.o.

Patronat medialny nad kongresem objęli: TVP3 Rzeszów, GC Nowiny, Nowiny24.pl, Rzeszów News, gospodarkaPodkarpacka.pl, portalmedialny.pl, Marketing dla Ciebie, eBiznesonline, Forum Samorządowe, twojejaslo.pl, Wspólnota, Marketing i Rynek, NowyMarketing, Mój Rzeszów, Law Business Quality, marketingmiejsca.com.pl, najlepszekonferencje.pl


Backup & Storage Systems - 30 listopada 2017 w Warszawie!

Wydarzenie Backup & Storage Systems Summit, to okazja do pogłębienia wiedzy z zakresu ochrony danych. W przedsiębiorstwie utrata danych biznesowych może mieć katastrofalne skutki. Zatem ważne jest, aby zapewnić rozwiązania, umożliwiające przechowywanie kopii oraz zarządzanie nimi. Wspomniane technologie umożliwią automatyzację procesów tworzenia kopii zapasowych i odtwarzania danych biznesowych szybko, bezpiecznie i wydajnie. Konferencja Backup & Storage Systems umożliwi Państwu nabycie cennej wiedzy, wymianę doświadczeń, poznanie wydajnych i skutecznych rozwiązań oraz nawiązanie nowych relacji biznesowych.

logotyp1backup 

Serdecznie zapraszamy do udziału i rejestracji na konferencję

 

W programie wydarzenia m.in.:

ü  WYZWANIA PRZY PRZECHOWYWANIU DANYCH- NOWE ROZPORZĄDZENIE UNIJNE O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH
Marcin Kujawa, ODO24

ü  SDDC- SOFTWARE DEFINED DATACENTER TO EWOLUCJA CZY REWOLUCJA INFRASTRUKTURY?
Jarosław Zieliński, Solution Architect, vExpert

ü  CYBERBEZPIECZEŃSTWO I BEZPIECZEŃSTWO CHMURY. JAK ZABEZPIECZYĆ DANE ORGANIZACJI – PERSPEKTYWA PRAWNIKA
Joanna Gałajda, Bird & Bird

Strona internetowa wydarzenia: http://backupstorage.pl/

 

Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona.

Uczestnikom konferencji zapewniamy przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.

 

Kontakt z organizatorem:

tel.: 22-39-09-109

kom.: 531 806 841
website:
http://pureconferences.pl

 

 

 

23 listopada 2017 r. w Warszawie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie "Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion

Branża Fashion to prawdziwe wyzwanie. Przyciągnięcie klienta na stronę to dopiero ułamek sukcesu. Ważne jest, aby skutecznie zatrzymać go na dłużej. Nawet najwięksi giganci odzieżowi toczą walkę z czasem o prymat w świecie e-handlu.

Baner.

23 listopada 2017 r. w Warszawie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie

"Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion

Podczas wydarzenia odbędzie się warsztat: Plan komunikacji w social mediach - jak wizerunek marki może wpływać na wyniki sprzedaży”

Zagadnienia:

- co stanowi podstawę dobrego i skutecznego planu komunikacji w social mediach:

- projektowanie komunikacji opartej na Big Idei oraz wyróżniku komunikacyjnym marki 

- modelowanie komunikacji dopasowanej do oczekiwań i potrzeb nabywców

- twórcze podejście w kreowaniu przekazu marki

Ponadto w programie:

- Aleksandra Maciejewicz - Prawnik, partner w kancelarii LAWMORE
"Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji."

- Wojciech Wawrzak - Prawnik kreatywnych, autor bloga praKreacja.pl.
"Ochrona danych osobowych w sklepie internetowym."

- Marcin Nawrocki - CRM Marketing Manager, WEARCO (www.answear.com)
"Marketing Automation -  Wdrożenie marketing automation i monitorowanie wpływu na sprzedaż firmy."

- Magdalena Urbaniak - Global Communications Manager w Brand24, prowadzi bloga Tractormania.pl
"Monitoring Internetu - twoja nowa super power w badaniu rynku i pozyskiwaniu leadów."

- Kinga Miller -  Dyrektor Polsko-Włoskiego Instytutu Designu i Managementu w VIAMODA Szkoła Wyższa w Warszawie
"Marka luksusowa & e-commerce."

Każdy z uczestników otrzyma: materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji oraz imienny certyfikat.

Czas trwania: 09.30 – 15.30

Lokalizacja: VIAMODA Szkoła Wyższa w Warszawie

                    ul. Arabska 7A, 03-977 Warszawa

Zapraszamy do rejestracji: http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-fashion

Strona wydarzenia: http://pirbinstytut.pl/index.php/rozwiazania-dla-branzy-fashion

Kontakt:
Karolina Gromadzka
mobile: +48/ 535 304 214
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Wdrożenie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych - jak przejść suchą stopą?

Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) jest kompleksową regulacją, która kształtuje zasady przetwarzania danych osobowych osób fizycznych w sposób jednolity dla całej UE.               RODO wejdzie w życie na terytorium całej UE z dniem 25 maja 2018 r.

 

Polski Instytut Rozwoju Biznesu ma zaszczyt zaprosić Państwa na szkolenie:

 

Wdrożenie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych - jak przejść suchą stopą?

 

31 października – Wrocław

9 listopada – Warszawa

22 listopada – Kraków

30 listopada - Łódź 

REJECTRACJA ->>

 

Cele szkolenia:

  • omówienie zmian wprowadzanych przez RODO w odniesieniu do różnych obszarów działalności przedsiębiorców będących administratorami danych (w szczególności kadry, marketing, IT).
  • omówienie również przepisów projektu nowej ustawy o ochronie danych osobowych wraz z przepisami wprowadzającymi, których celem jest kompleksowe dostosowanie polskiego porządku prawnego (przeszło 130 ustaw) do wymogów wynikających z RODO.

 

Podczas szkolenia głos zabiorą:

Piotr Ćwiertniewski - radca prawny i wspólnik w kancelarii act BSWW. Posiada wieloletnie doświadczenie w doradztwie prawnym na rzecz podmiotów gospodarczych, zarówno w zakresie doradztwa transakcyjnego jak i w doradztwie bieżącym.

Marcin Kroll - adwokat, rzecznik patentowy i wspólnik w kancelarii act BSWW .Ponadto jest zawodowym pełnomocnikiem przed Urzędem ds. Własności Intelektualnej Unii Europejskiej (EUIPO) w Alicante w sprawach z zakresu unijnych znaków towarowych i wzorów.

Zagadnienia tematyczne:

 

  • Informacje wprowadzające na temat RODO
  • Do kogo znajdą zastosowanie przepisy RODO?
  • Podstawowe przetwarzania danych osobowych na gruncie RODO
  • Podstawy przetwarzania danych osobowych „zwykłych” oraz wrażliwych
  • Kiedy dopuszczalne jest profilowanie?
  • Prawa osoby której dane są przetwarzane
  • Nowe obowiązki administratora danych osobowych (ADO), w szczególności
  • Inspektor Ochrony Danych (dawniej: Administrator Bezpieczeństwa Informacji)
  • Powierzenie przetwarzania danych vs. udostępnienie danych
  • Omówienie przebiegu postępowań przed Prezesem Urzędu Ochrony Danych Osobowych (dawniej Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych)
  • Sankcje za naruszenie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.

Szczególowy program konferencji->>

Do udziału zapraszamy wszystkich osób, które w praktyce mają do czynienia z tematyką ochrony danych, w tym w szczególności: menedżerów i kadrę zarządzającą, pracowników działów administracji, kadr, IT oraz prawnych, osób zajmujących się marketingiem, sprzedażą oraz obsługą klienta.

Organizator gwarantuje uczestnikom:

  • kompletne materiały szkoleniowe oraz ustawę o ochronie danych osobowych, w tym materiały drukowane i prezentację
  • udział w szkoleniu i dyskusji
  • konsultacje z prowadzącym
  • certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
  • przerwę kawową i lunch

Kontakt z organizatorem:

Katarzyna Medvedieva

Asystentka ds. promocji

tel. + 48 531 375 811

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.


XIII Targi eHandlu

 

szef1

W 2016 roku liczba internautów w Polsce wynosiła 25,8 mln - 48 % z nich dokonało kiedyś zakupów online*. E-commerce to obecnie jeden z najszybciej rozwijających się obszarów gospodarki na świecie. Już 8 listopada 2017 w Warszawie odbędą się XIII Targi eHandlu, czyli największy event branży e-commerce w Polsce.

 

Hala EXPO XXI ugości blisko 140 wystawców świadczących usługi dla e-handlu. Różnorodność jest ogromna - od firm kurierskich i logistycznych, przez oferujące rozwiązania SaaS, systemy CRM i ER, po płatności online.

 

Jeżeli pracujesz w biznesie online, będzie to prawdopodobnie najlepsza okazja do poznania wielu rozwiązań, które pozwolą zwiększyć sprzedaż Twojej firmy. Przekonasz się jakie wymierne korzyści przynoszą ukierunkowane, przemyślane i sprawdzone działania.

 

Targi eHandlu to także 24 prelekcje ekspertów branży e-commerce. Na 3 scenach odbędą się wykłady bogate w wartościową wiedzę, która pozwoli Ci lepiej odnaleźć się w prężnie rozwijającej się branży.

 

O zdanie na temat imprezy zapytaliśmy Katarzynę Baranowską z Fox Strategy - uczestniczkę poprzednich edycji.

 

- Targi eHandlu uważam za fantastyczne wydarzenie, zarówno biorąc pod uwagę jego tematykę i uczestników, których gromadzi, jak również poziom samej imprezy i okazję do networkingu. - mówi Baranowska - Na korzyść Targów przemawia nie tylko perfekcyjna organizacja, ale również bardzo dobra komunikacja całego eventu w mediach.
Dobrze zaplanowana część targowa w połączeniu z sesjami eksperckimi sprawiają, że całe wydarzenie zyskuje na atrakcyjności, zarówno z punktu widzenia uczestników zainteresowanych wymianą wiedzy i doświadczeń ze specjalistami, jak i dla wystawców, chcących zaprezentować swoją ofertę osobom zainteresowanym ich produktami i usługami.
Nasz udział w tym wydarzeniu uważam za świetną inwestycję, okazję do spotkań i promocji naszej firmy. - podsumowuje.

 

Swoją obecność na targach potwierdziły już takie firmy jak PayU, Ceneo, Expoena, Atman,  Unified Factory

 

Udział w wydarzeniu jest całkowicie bezpłatny. Wystarczy się zarejestrować i pobrać bilet tutaj: https://targiehandlu.pl/?utm_source=ebiznesonline&utm_medium=www&utm_campaign=media_partner_TEH13&utm_content=article_preview

 

 

 

_____

* - Badanie Gemius dla E-commerce Polska

 

internet business

© eBiznesOnline. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu.