860x320

Nadszedł czas na kolejną już edycję największej w Polsce konferencji o elektronicznym obiegu dokumentów i procesach biznesowych - Summit EOIF GigaCon! Tradycyjnie już spotykamy się pod koniec lipca na PGE Narodowym!

Patronat Honorowy nad konferencją objęły już: Polskie Towarzystwo Informatyczne Oddział Mazowiecki, IEEE Computer Society, Agencja Rozwoju Mazowsza S.A. oraz Warszawska Izba Gospodarcza.

Ta wyjątkowa 2-dniowa konferencja poświęcona jest technologiom usprawniającym zarządzanie, obieg informacji oraz digitalizację dokumentacji. Zachęcamy do udziału wszystkie osoby, które są zainteresowane rozwiązaniami i narzędziami do uproszczenia zarządzania każdym przedsiębiorstwem, bez względu na jego wielkość i branżę.

Podczas konferencji można dowiedzieć się m.in.:
* Czym różni się obieg tradycyjny od elektronicznego?
* Co może zyskać przedsiębiorstwo usprawniając obieg informacji? 
* Jaki system IT będzie najodpowiedniejszy dla danej firmy? 
* Czy pełna digitalizacja dokumentów jest w ogóle możliwa?

Uczestnictwo w konferencji zapewni uczestnikom przegląd nowoczesnych dostępnych na rynku rozwiązań w tym zakresie. Będzie to okazja do wysłuchania kilkudziesięciu prelekcji prowadzonych przez doświadczonych Ekspertów.

Szykujemy dla uczestników również inne atrakcje, czyli pokaz technologii, strefę relaksu oraz konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Cały czas uzupełniamy wydarzenie – na stronie pojawiły się już pierwsze informacje! Aktualny program dostępny tutaj: http://gigacon.org/event/eoif_summit_18#agenda

Gorąco namawiamy do śledzenia strony internetowej konferencji na bieżąco.

Udział w wydarzeniu jest całkowicie bezpłatny, aczkolwiek jedynym warunkiem uczestnictwa jest wcześniejsza rejestracja, którą wraz z innymi szczegółami znajdą Państwo na stronie: http://gigacon.org/event/eoif_summit_18

Zachęcamy do dołączenia również do wydarzenia na Facebook'u: https://www.facebook.com/events/192962481196699/

internet business

© eBiznesOnline. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu.