UX – PROJEKTOWANIE UŻYTECZNYCH INTERFEJSÓW

 

 

Twój i nasz cel:

Zapoznać Cię z podstawowymi zasadami i zjawiskami związanymi z interakcją człowieka z systemami komputerowymi. A także rozwinąć empatię względem potrzeb i ograniczeń użytkowników.

Korzyści dla Ciebie i Twojej firmy:

-szkolenie pozwala zweryfikować intuicyjną wiedzę na temat projektowania interakcji, systematyzuje ją i ćwiczy w trakcie licznych zadań praktycznych,

-w trakcie szkolenia przekażemy Ci podstawowe terminy z dziedziny HCI (interakcja człowiek-komputer), zasady, reguły i dobre praktyki stosowane przy projektowaniu użytecznych interfesjów. -cała wiedza oparta jest na przykładach licznych interfejsów, wynikach testów użyteczności i badań naukowych, a także unikalnej 10-letniej praktyce zawodowej trenera.

Kto powinien wziąć udział?

-programiści, graficy, analitycy biznesowi, testerzy i właściciele produktu,

-wszyscy zaangażowani w tworzenie wysokiej jakości produktów cyfrowych,

-każdy podejmujący decyzje w odniesieniu do sposobu działania i wyglądu produktów cyfrowych, gdzie dobro użytkownika jest celem, a nie przeszkodą,

-doświadczeni zawodowo, ale potrzebujący uporządkowania, weryfikacji i odświeżenia wiedzy,

-twórcy rozbudowanych stron internetowych, aplikacji webowych, mobilnych i desktopowych, a także systemów ERP i aplikacji biznesowych.

 

Rezultaty/efekty szkolenia:

 

Po szkoleniu znasz:

najpopularniejsze heurystyki użyteczności,
zjawiska z dziedziny interakcji człowiek-komputer, takie jak prawo Fittsa czy Hicka,
zasady projektowania formularzy,
korzyści i ograniczenia ikonografii w interfejsach,
zasady grupowania elementów wpływające na postrzeganie interfejsów,
wyniki badań naukowych, leżących u podstaw dobrych praktyk w projektowaniu interfejsów,
techniki ewaluacji użyteczności systemów, takie jak wędrówka poznawcza, analiza heurystyczna czy testy użyteczności.

 

Po szkoleniu potrafisz:

-proponować rozwiązania zgodne z wybranymi heurystykami użyteczności,
zapobiegać typowym błędom użyteczności,
zaprojektować użyteczny formularz wraz z walidacją,
poprawić czytelność treści tekstowych,
sformułować zrozumiałe komunikaty błędów,
stosować ikony tak, aby poprawiały użyteczność, zamiast jej szkodzi
stosować proste tricki pozwalające na kierowanie uwagą użytkownika i ułatwianie procesów poznawczych,
stosować różne metody analizy eksperckiej, w tym oceniać użyteczność rozwiązań w oparciu o checklisty,
weryfikować rozwiązania w oparciu o obserwacje interakcji użytkowników z produktem.

 

 

Czas trwania:

2 dni po 8 godzin z przerwami na kawę, ciacho i lunch.

 

Możesz spodziewać się:

Wielu dyskusji, ćwiczeń grupowych i indywidualnych, podczas których ocenisz użyteczność istniejących interfejsów i zaprojektujesz nowe rozwiązania. W trakcie szkolenia omówisz przykłady aplikacji biznesowych, stron internetowych, e-commerce, aplikacji mobilnych, a nawet produktów fizycznych.

 

Wartość:

2199zł + 23% VAT

 

Otrzymasz od nas:

– materiały szkoleniowe opracowane przez trenerkę Igę Mościchowską,

– notatnik i długopis,

– certyfikat potwierdzający uczestnictwo,

– całodniową przerwę kawowo-ciasteczkową,

– obiad każdego dnia (możliwość wybrania indywidualnie dostosowanej wersji lunchu)

 

Trener Iga Mościchowska: Projektantka interakcji i badaczka z 10-letnim doświadczeniem, trener biznesu, obecnie wspiera firmy w rozwoju kompetencji UX ich zespołów. Współautorka bestsellerowej książki “Badania jako podstawa projektowania user experience”, wydanej przez wydawnictwo PWN. Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych „User Experience & Product Design” na AGH w Krakowie. Założyła i współtworzyła przez sześć lat studio projektowo-badawcze WitFlow, gdzie zarządzała zespołem projektantów i realizowała projekty dla takich klientów jak: eBay, WSiP, Tauron, KGHM, FrontSpin, Opera Software, Vattenfall, Egmont, Axit, NiNA. Specjalizuje się w projektowaniu złożonych aplikacji biznesowych, opracowywaniu strategii produktu i badaniach z użytkownikami. Wierzy, że za UX odpowiada cały zespół, nie tylko projektant. Dlatego od lat szkoli zespoły IT w dziedzinie UX (m.in. eurobank, COI, IBM, Capgemini, HP, Red Sky). Jest jednym z ekspertów na Google Launchpad Warsaw oraz prezesem lokalnego oddziału organizacji CHI Polska - UX Wrocław. Inicjatorka i jedna z autorek bloga uxbite.com, na którym napisała ponad 50 artykułów o UX.

 

 

Wydarzenie na fb: https://www.facebook.com/events/435337233877359/


internet business

© eBiznesOnline. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu.